قتل مرد میلیاردر برای بدست آوردن الماس+ تصاویر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۰۳۰۵
تاریخ انتشار: 2016 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آقای ” جیمز فرگوسن ” ۴۰ ساله قربانی خود آقای ” روبرت ام سی کنا ” ۴۳ ساله را برای بدست آوردن الماس مورد ضرب و شتم توسط یک چاقو قرار داد .
براساس گزارش پلیس قربانی که یک دلال الماس در ” آفریقا ” بود در خانه ی لوکسش واقع در ” ماسا چوست امریکا ” به طرز وجیهی به وسیله ضربات چاقو به قتل رسید.

 

محسنی
پس از بررسی های محل جنایت و جستجو برای یافتن قاتل بی رحم ، سرانجام با پیدا کردن اثر  DNA به جامانده بر روی یک لباس که شامل دستکش و پاپوش آغشته به خون جنایت کار بود توانستند قاتل را شناسایی و دستگیر کنند.

پلیس در ادامه افزود: با بررسی DNA توسط پلیس  FBI و مطابقت آن با  DNA آقای ” جیمز فرگوسن "، جنایت کار دستگیر شد. همچنین پلیس اعتقاد دارد: مظنون دیگری نیز در این رابطه وجود دارد که به ” فرگوسن ” کمک کرده است و برای یافتن او در تلاش هستند .

 

 

محسنی

در تحقیقات به عمل آمده از همسایه ها گفته شد : ” ام سی کنا ” یک مرد بسیار ثروتمند بود به طوری که یک الماس به اندازه توپ گلف در خانه اش داشت و او در ” نیویورک ” نیز به خرید و فروش آپارتمان می پرداخت.

کارگر خانه ی او در توصیف ” ام سی کنا گفت : او مردی مرموز و متفاوت بود به طوری که در خانه ۲۰۰۰ متری اش که بدون اسباب اثاثیه  بود ، فقط در آن تمساح تاکسی در می شده و جمجمه ی حیوانات و همچنین ماسک های چوبی داشت و به علت سفرهای بسیار ، کمتر در خانه اش حضور داشت.


باشگاه خبرنگاران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv