کفش‌های مردانه لویی ویتون
کد خبر: ۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: 2016 March 06    -    ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

کفش‌های مردانه لویی ویتون

لویی ویتون، حالا، با گذشت سال‌های دراز از فرمانروایی در عرصه مد، به نامی جهانی تبدیل شده است.
کفش‌های مردانه لویی ویتونلویی ویتون، حالا، با گذشت سال‌های دراز از فرمانروایی در عرصه مد، به نامی جهانی تبدیل شده است. چه آن زمان که کالاهایی با لوگوی مشهور «ال‌وی» روی آنها نقش بسته بود، در همه جا از بلوارهای پاریس و خیابان‌های لندن و نیویورک گرفته، تا بازارهای کشورهای هند و چین (که در آنجا لویی ویتون شناخته شده‌ترین مارک اروپایی بود) خواهان زیادی داشت به طوری که در سال ۱۹۸۹ لویی ویتون مالک ۱۳۰ فروشگاه در سراسر جهان بود و چه امروز که که در بیشتر کشورهای جهان شعبه دارد، نامی آشناست.

بخشی از این تمایل و اشتیاق مردم در ان سال‌ها به دلیل پشتیبانی و حمایت چهره‌های مشهور از این برند بود. در زمان حیات لویی ویتون، امپراتریس اوژنی مشهورترین مشتری کالاهای برند ال وی بود. بسیاری از ستارگان مشهور سینما و ثروتمندان نیز در نیمه اول قرن بیستم، مشتری پسر لویی ویتون بودند.
لویی ویتون در صنعت کفش هم اندازه دیگر بخش‌های لباس دارای اعتبار و ارزش جهانی است و کفش‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه این برند را بسیاری از مردم جهان می‌پوشند. امروز از مجموعه کفش‌های این برند برزرگ جهانی کفش‌های رسمی و نیمه‎رسمی مردانه لویی ویتون را به شما معرفی می‎کنیم.

آخرین اخبار