تصاویری از جنیفر لوپز و همسرش در بازار دست دوم فروشی
کد خبر: ۲۹۶۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 November 11    -    ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اخیراً تصاویری از جنیفر لوپز منتشر شده که در حال گردش آخر هفته با همسرش بن افلک است. این فیلمساز ۵۴ ساله و بازیگر ۵۱ ساله، در حال گشت و گذار و خرید در بازار دست دوم فروشی هالیوود بودند.

«تابناک با تو» - اخیراً تصاویری از جنیفر لوپز منتشر شده که در حال گردش آخر هفته با همسرش بن افلک است. این فیلمساز ۵۴ ساله و بازیگر ۵۱ ساله، در حال گشت و گذار و خرید در بازار دست دوم فروشی هالیوود بودند. لوپز، یک ژاکت یقه‌اسکی بژ و یک شلوار جین گشاد روشن پوشیده بود. او عینک آفتابی کم‌رنگی به چشم داشته و یک کیف قهوه‌ای در دستش گرفته بود.

تصاویری از جنیفر لوپز و همسرش در بازار دست دوم فروشی

همچنین، بن افلک یک تی‌شرت خاکستری غیررسمی با طرح رعد و برق، شلوار جین آبی و کفش کتانی نایک پوشیده بود. این دو دست در دست هم قدم می‌زدند و لوپز در حال خوردن یک آبنبات چوبی بود. بن یک اثر هنری خریده بود که به نظر نقاشی یک گل بوده و آن را در کیفی شفاف حمل می‌کرد.

تصاویری از جنیفر لوپز و همسرش در بازار دست دوم فروشی

پس از قدم زدن در بازار محلی، این زوج برای خوردن شام به سمت آیوی رفتند.

در شب قبل، آن‌ها در مراسم ۲۰۲۳ LACMA Art+Film Gala که توسط برند گوچی در موزه هنر لس‌آنجلس برگزار شده بود، دیده شدند.

تصاویری از جنیفر لوپز و همسرش در بازار دست دوم فروشی

این هنرپیشه، لباس طلایی نیمه‌حریر و همسرش تاکسیدوی مشکی به تن داشت.

جنیفر، با پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند پلت‌فرم، ست لباس‌های خود را تکمیل کرده بود؛ در حالی که یک گردنبند یاقوت زیبا و کیف کلاچ طلایی به عنوان اکسسوری داشت.

این زوج در این مراسم مثل همیشه خوشحال به نظر می‌رسیدند.

افراد سرشناس صنعت هنر، فیلم، مد و سرگرمی در LACMA برای دوازدهمین جشن سالانه Art+Film Gala جهت بزرگداشت جودی باکا گرد هم آمدند.

تصاویری از جنیفر لوپز و همسرش در بازار دست دوم فروشی

اوا چاو، متولی LACMA و لئوناردو دی کاپریو، برای دوازدهمین سال متوالی مدیریت این رویداد را برعهده داشتند.

جنیفر اخیراً در مصاحبه‌ای فاش کرده که به لطف بن بیشتر از همیشه احساس اعتماد به نفس می‌کند: «بن از من می‌خواهد ارزشم را بفهمم.»

این ستاره که قبلاً با مارک آنتونی ازدواج کرده و با الکس رودریگز نامزد کرده بود، گفته است: «من بیشتر از همیشه احساس آرامش و راحتی می‌کنم که باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم. بالاخره به نقطه‌ای در زندگی‌ام رسیده‌ام که تمام بخش‌های وجودم را دوست دارم.»

«بدنم، صدایم، انتخاب‌هایم و حتی اشتباهاتم را دوست دارم. همه اینها باعث شده که من همانی باشم که هستم و به جایی که امروز هستم، برسم.»

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
0
اینا کجا سیر میکنن ؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار