مبارز UFC: یک سلاح بدهید تا به فلسطین بروم
کد خبر: ۲۹۴۷۸۵
تاریخ انتشار: 2023 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
من از شما می‌خواهم که به من یک سلاح بدهید و اجازه دهید برای فلسطین بجنگم.

به نقل از سایت rbc، خمزات چیمایف، مبارز رشته ورزشی هنرهای رزمی ترکیبی پس از پیروزی بر کامارا عثمان، قهرمان سابق وزن سبک UFC گفت که با اجازه رمضان قدیروف، رهبر چچن، آماده رفتن به فلسطین است. او در صحبت‌هایی گفت: رهبر ملی ما، خداوند متعال از شما راضی باشد. با حمایت شما برای من مشکلی نیست که در هشت ضلعی بجنگم و اگر اجازه بدهید قسم می‌خورم که اولین نفری هستم که به فلسطین می‌روم. من از شما می‌خواهم که به من یک سلاح بدهید و اجازه دهید برای فلسطین بجنگم.

 
مبارز UFC: یک سلاح بدهید تا به فلسطین بروم

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: شما می‌دانید که اکنون در جهان چه خبر است. من در هشت ضلعی خوشحال نیستم چون می‌دانم بچه‌ها در سراسر جهان در حال مردن هستند. مهم نیست کجا؛ در اوکراین، سوریه، افغانستان، فلسطین، ایالات متحده آمریکا یا هر جای دیگر. وقتی بچه‌ها می‌میرند خیلی سخت است. امیدوارم همه چیز در دنیا خوب باشد. مسلمانان، مسیحیان، یهودیان. مهم نیست. لطفا با هم باشید. ما باید در این سیاره خوب و شاد زندگی کنیم.

 

 

قدیروف، در توضیح سخنان این مبارز، آن را مستحق احترام خواند و گفت: وی به فلسطین اشاره کرد و در مرکز توجه جهان ورزش، خشونت علیه مردم نوار غزه را به شدت محکوم کرد. خمزات با این کار نشان داد که چقدر قلب مسلمان واقعی او برای برادرانش در فلسطین به درد می‌آید.

چیمایف ۲۹ ساله در چچن به دنیا آمد، اما در سن ۱۸ سالگی به سوئد مهاجرت کرد و زیر پرچم آن کشور رقابت کرد. او در پایان ماه سپتامبر تابعیت ورزشی خود را تغییر داد و اکنون نماینده امارات است.

در MMA این مبارز ۱۳ برد و بدون باخت است. او در رنکینگ سبک وزن UFC در رده چهارم جهان قرار دارد. 

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار