روانشناسی شخصیت بر اساس تاریخ تولد
کد خبر: ۲۹۳۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
bato-adv
bato-adv
در برخی منابع گفته شده اعداد تاریخ تولد ممکن است روی شخصیت افراد تاثیر بگذارند. لیست پست زیر را ببین و بگو آیا ویژگی‌های شخصیتی که برای تو حدس زده‌ایم درست هستند؟! افرادی که با انرژی عدد پنج سازگار هستند، علاقه واقعی به افراد دیگر نشان می‌دهند و اغلب نقش‌های فعالی در جامعه دارند.

روانشناسی شخصیت بر اساس تاریخ تولد | میدونستی تاریخ تولدت میتونه شخصیتت رو لو بده (ستاره)

روانشناسی شخصیت بر اساس تاریخ تولد | میدونستی تاریخ تولدت میتونه شخصیتت رو لو بده (ستاره)«تابناک با تو» - در برخی منابع گفته شده اعداد تاریخ تولد ممکن است روی شخصیت افراد تاثیر بگذارند. لیست پست زیر را ببین و بگو آیا ویژگی‌های شخصیتی که برای تو حدس زده‌ایم درست هستند؟!

بریم ببینیم تاریخ تولد چطور شخصیت شما را آشکار می‌کند؟

دستورالعمل: تاریخ تولد خود را بنویسید و تمام اعداد آن را باهم جمع کنید تا به یک رقم برسد.

به عنوان مثال، مال من ۲۷ مهر ۱۳۷۲ است.
بایداین اعداد را ۷+۲+۷+۲+۷+۳+۱ = ۲۹ باهم جمع کنم.
سپس ۲+۹ = ۱۱
در نهایت ۱+۱ = ۲

روانشناسی شخصیت بر اساس تاریخ تولد | میدونستی تاریخ تولدت میتونه شخصیتت رو لو بده (ستاره)

یک: افراد شماره ۱ قوی و جاه‌طلب هستند. آن‌ها کار‌ها را به طور کامل و عالی انجام می‌دهند. توانایی آن‌ها در تمرکز شگفت‌انگیز است و می‌توانند حتی در میان هرج و مرج اطراف خود تمرکز کنند. این افراد معمولاً زیرک هستند و می‌توانند به راحتی تصمیمات سخت بگیرند. گاهی اوقات این افراد بسیار لجبازمی‌شوند و منم منم می‌کنند. با این حال، هنگامی که این افراد در یک جهت خاص قرار می‌گیرند یا هدف سازنده‌ای برای آن‌ها تعیین می‌شود، برتری بزرگی نسبت به بقیه خواهند داشت.

دو: افراد شماره ۲، صادق، امین و گاهی بدخلق هستند. این افراد بسیار با استعداد هستند و ایده‌های فوق‌العاده‌ای را با شما در میان خواهند گذاشت. به حدی که گاهی اوقات دچار حواس‌پرتی می‌شوند، زیرا اغلب به طور همزمان در حال انجام چند کار هستند. آن‌ها ذاتاً فلسفی هستند و افرادی هستند که وقتی به دنبال نصیحت صمیمانه هستید به سراغ آن‌ها می‌روید. این شخصیت‌ها این توانایی را دارند که با اکثر مردم کنار بیایند. آن‌ها همچنین در اتحاد و گردآوردن مردم استعداد دارند.

سه: افراد شماره ۳ طبیعتا خوش‌شانس هستند. به نظر می‌رسد آن‌ها همیشه در مکان مناسب و زمان مناسب هستند. آن‌ها همچنین فرصت‌طلب هستند و توانایی تصمیم‌گیری خوب و سریع را دارند. این افراد بسیار باهوش هستند و علاوه بر این، بسیار خلاق و دارای روابط عمومی عالی هستند. ممکن است زیادی نطر بدهند و برخی تصور کنند در حال دخالت در کار آن‌ها هستند، اما معمولا قصد و نیت خیری دارند.

روانشناسی شخصیت بر اساس تاریخ تولد | میدونستی تاریخ تولدت میتونه شخصیتت رو لو بده (ستاره)

چهار: همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، افرادی که با فرکانس عدد چهار سازگار هستند، رهبرانی پایدار، بالغ و قوی در میان ما هستند. اگر باید کاری را به طور کامل با توجه به جزئیات انجام دهید، به شخصیت شماره چهار نیاز دارید. آن‌ها پروژه را به روش منظم و سازماندهی شده و با سهولت انجام خواهند داد (و احتمالاً به موقع و با بودجه مناسب نیز انجام خواهد شد). افراد شماره چهار می‌دانند که در زندگی خود به اصول نیاز دارند و گاهی احساس می‌کنند که دیگران درک درستی از دلیل اصول زندگی آن‌ها ندارند.

پنج: افرادی که با انرژی عدد پنج سازگار هستند، علاقه واقعی به افراد دیگر نشان می‌دهند و اغلب نقش‌های فعالی در جامعه دارند. آن‌ها روحیه بالایی دارند و عاشق سفر هستند. آن‌ها نیازی به ساختار خاصی ندارند و می‌توانند در اکثر موقعیت‌ها به خوبی با هر شرایطی سازگار شوند. آن‌ها با هوشمندی و راه‌حل‌های غیرمتعارف با چالش‌ها مقابله می‌کنند. افراد شماره پنج پروژه‌ها و ایده‌های زیادی دارند که به طور همزمان در حال انجام آن‌ها هستند و گاهی اوقات در تنگنا قرار می‌گیرند و این ممکن است باعث از دست رفتن برخی فرصت‌ها شود.

شش: افراد شماره ۶ به طور طبیعی خلاق هستند، سلیقه‌های متمایز دارند و اغلب از آن‌ها خواسته می‌شود تا مسائل سخت را حل کنند. آن‌ها با ریاضی خوب هستند، بسیار باهوش هستند و می‌توانند به راحتی با دیگران کنار بیایند. این افراد دارای خلق و خوی آرامی هستند و ترجیح می‌دهند عشق بورزند تا این‌که بجنگند. این افراد تربیت‌کننده‌های خوبی هستند و دوست دارند بچه‌های خوبی پرورش دهند. آن‌ها مسئولیت خود را در قبال دیگران می‌شناسند و نقش خود را به عنوان کمک کننده جدی می‌گیرند.

روانشناسی شخصیت بر اساس تاریخ تولد | میدونستی تاریخ تولدت میتونه شخصیتت رو لو بده (ستاره)

هفت: افراد شماره ۷، ذاتا عالم و شاعر هستند. آن‌ها باهوش هستند و ذهن‌های تحلیلی شگفت‌انگیزی دارند. با این حال، ذهن آن‌ها معمولاً در یک دنیای رویایی است که در آن می‌توانند چیز‌ها و رویداد‌ها را به دلخواه خود به تصویر بکشند. این افراد معمولا به اهداف خود زیاد فکر می‌کنند و آن‌ها را در ذهن می‌پرورانند. این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند هدفشان همیشه جلوی چشم باشد و برای این بیشترین تلاش را کنند.

هشت: افراد شماره ۸ بسیار موفق هستند! به ویژه در تجارت. این افراد روند‌ها را به خوبی مشاهده می‌کنند و خوب می‌دانند کی به بازی وارد شوند و چه زمانی از آن خارج شوند. این افراد در بازی‌های شانسی، بازار‌های سهام و هر چیزی که با شانس یا کار با آمار سروکار دارد عالی هستند.

نه: افراد شماره‌ی ۹ بسیار جذاب هستند. آن‌ها همیشه با خیال راحت و با اطمینان رفتار می‌کنند که به جذابیتشان می‌افزاید. آن‌ها با موضوعات بی‌شماری آشنا هستند و مهارت‌های خود را در عرصه‌های زیادی به تصویر می‌کشند. وقتی به این افراد فرصت جدیدی داده می‌شوند، شاهکار‌های شگفت‌انگیزی خلق می‌کنند.

منبع: ستاره

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
1
4
برای اینکه چنین دسته بندی هایی علمی باشد باید بتوانید این ویژگی ها را به افراد شناخته شده دارایی همین ویژگیها پیوند دهید و این از طریق روشهای علمی و اماری شناخته شده مانند تکنیکهای کلاسیفای یا همان دسته بندی انجام می شود شما حتی یک نمونه اماری برای اثبات این دسته بندی ندارید چون اغلب روانشناسها کمترین درک و دانشی در زمینه امار ندارند و صرفا مهمل می بافند
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv