محاکمه متهمان پرونده آرمان علی وردی
کد خبر: ۲۹۳۵۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
متهمان پرونده قتل آرمان علی وردی در دو پرونده جداگانه به قتل و محاربه متهم هستند و پرونده‌های آنها در دادگاه کیفری استان تهران و دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود.

متهمان پرونده قتل آرمان علی وردی در دو پرونده جداگانه به قتل و محاربه متهم هستند و پرونده‌های آنها در دادگاه کیفری استان تهران و دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود.

 
 

محاکمه متهمان پرونده  آرمان علی وردی

 

جلسه محاکمه متهمان پرونده قتل آرمان علی وردی، جوان بسیجی که در شهرک اکباتان به قتل رسیده است، در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. آرمان علی وردی طلبیه بسیجی بود که چهارم آبان سال گذشته در جریان درگیری‌های خیابانی ایجاد شده در شهرک اکباتان به شدت زخمی شد و سپس درگذشت.

آرمان علی وردی زمان قتل 21 ساله بود. چند روز بعد از مرگ این جوان 12 نفر به اتهام قتل و مشارکت در ضرب و جرح و اخلال در نظم عمومی بازداشت شدند که 8 تن آنها در بازداشت به سر می‌بردند و بقیه با قرار وثیقه آزاد هستند.

پرونده قتل آرمان علی وردی در دو قسمت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. بخشی از آن که درباره اتهام محاربه متهمان ردیف اول تا چهارم است در دادگاه انقلاب و بخشی که مربوط به قتل آرمان است در شعبه 13 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.

در جلسه اول رسیدگی به این پرونده که روز شنبه برگزار شد نماینده دادستان کیفرخواست را به طور مفصل خواند. در جلسه دوم که امروز برگزار شد رسیدگی ادامه پیدا کرد و تا آخر هفته نیز رسیدگی به این پرونده در شعبه 13 ادامه خواهد داشت.

میلاد متهم ردیف اول این پرونده است که متهم به وارد کردن ضربات کشنده به آرمان علی وردی است. دیگر متهمان پرونده به اتهام اخلال در نظم و درگیری محاکمه خواهند شد. این در حالی است که اولیای دم آرمان علی وردی برای قاتل فرزندشان درخواست قصاص کرده‌اند. پرونده میلاد و سه متهم دیگر در دادگاه انقلاب نیز در جریان است و آنها در حال محاکمه به اتهام محاربه نیز هستند. جلسه رسیدگی به دادگاه قتل آرمان علی وردی بدون حضور خبرنگاران و فقط با حضور خبرنگار مرکز رسانه قوه قضاییه برگزار شد.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Cyprus
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
10
18
قتل نه، درگذشت نه ، شهید شد. شهید شد. شهید شد.
تکرار کن. شهید شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به جای یه نفر چند نفر قصاص میکنید
ضمنا اون جوان هایی که با گلوله کشته شدند چی ؟ اونا جوان نبودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
7
9
به قتل نرسید مظلومانه شهید شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار