مدل موی کوتاه سلبریتی‌ها در ونیز ۲۰۲۳
کد خبر: ۲۹۰۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
اين مورد درباره‌ی راحتی و ظرافت است.  وقتی یک مدل موی کوتاه دارید، می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما بدون زیاده‌روی، حسی زنانه را القا می‌کند...

مدل موی کوتاه سلبریتی‌ها در ونیز ۲۰۲۳اختصاصی «تابناک با تو»؛ با پیگیری روزانه هشتادمین جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳  در ششمین روز متوالی، متوجه ترجیح موهای کوتاه از سوی ستاره‌ها شدیم. موهای کوتاه یک مد بسیار محبوب در این فصل است، اما چه آرایش با این مدل موها مناسب است؟ 

 مهم نیست به کجا می روید، ممکن است تصمیم بگیرید که برای بهتر شدن آرایشتان کمی وقت بگذارید. اما زمانی که قصد دارید در اتفاقی بزرگ مانند یک قرار ملاقات یا یک مهمانی شیک شرکت کنید، می خواهید یک پیام واقعی با آرایش خود داشته باشید. یکی از راه‌های خوب این است که مو و آرایش خود را با هم هماهنگ کنید. چطوری این کار را انجام میدهید؟ در اینجا بهترین راه برای اطمینان از اینکه آرایش شما با مدل موهای شما مطابقت دارد، آورده شده است.

موی کوتاه  پکسی با کیلی‌اسپانی

مدل موی کوتاه سلبریتی‌ها در ونیز ۲۰۲۳

اين مورد درباره‌ی راحتی و ظرافت است.  وقتی یک مدل موی کوتاه دارید، می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما بدون زیاده‌روی، حسی زنانه را القا می‌کند. به همین دلیل ترجیح می‌دهید روی آرایش چشم بسیار ساده و رنگ لب روشن کار کنید. با یک سایه چشم ظریف یا حتی بدون سایه چشم شروع کنید، کمی خط چشم اضافه کنید و آن را با رنگ لب روشن (رنگ‌های نود) ترکیب کنید.

 

موی کوتاه سوفیا کاپولا 

مدل موی کوتاه سلبریتی‌ها در ونیز ۲۰۲۳

تعداد زیادی مدل موی کوتاه وجود دارد که کوتاه نیستند اما مطمئناً کمی بالاتر از شانه هستند. وقتی صحبت از انتخاب مدل موی کوتاه می‌شود، به یاد داشته باشید که رنگ‌ها کلید اصلی انتخاب است. این بدان معناست که شما قطعا باید از پوست خود مراقبت بیشتری داشته باشید. به طور کلی، وقتی مو کوتاه است شما دو انتخاب دارید: رژ لب پررنگ و یا چشمهایی که جسورانه آرایش شده‌اند. اگر موهای شما چتری است و پیشانی شما را پوشانده است، از یک رژ لب پررنگ استفاده کنید و از آرایش چشم بپرهیزید اما اگر چتری‌های خیلی کوتاه دارید یا اصلا چتری ندارید، از سایه چشم قوی و خط چشم پررنگ و رژ کم‌رنگ استفاده کنید.

 مدل نه کوتاه نه بلند، پریسیلا پریسلی 

مدل موی کوتاه سلبریتی‌ها در ونیز ۲۰۲۳

موهای متوسط ​​برای هر سبک آرایشی مناسب است. با موهای متوسط، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از دستورالعمل های کلی سبک آرایش پیروی کنید. قبل از هر چیز، تمام تلاش خود را بکنید تا روی یک مدل موی فوق العاده شیک یا آرایش شیک تمرکز کنید. اگر بیش از حد آرایش کنید، باعث میشود کل کار کمی آشفته به نظر برسد. در عوض، روی یک چیز تمرکز کنید، مانند استفاده از یک رژ لب بسیار قوی و پررنگ.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
0
2
اینا مدل کوتاه نیستن سن که بالا میره دیگه اون گیس جوانی هم میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار