اقدام هولناک ۲ مامور قلابی در سعادت آباد تهران
کد خبر: ۲۹۰۰۸۹
تاریخ انتشار: 2023 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
bato-adv
bato-adv
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ مأمور قلابی که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ مأمور قلابی که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد.
 
سردار علی ولیپور گودرزی بیان کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر اینکه ۲ شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ ۷ میلیارد ریال برای چشم‌پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
 
وی گفت: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار کرد در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که ۲ مرد تقریباً میانسال که خود را بازرس معرفی می‌کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شدند و در نهایت ادعا کردند که من مرتکب تخلفات پزشکی شده ام و مبلغ ۷ میلیارد ریال به ازای چشم‌پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس مأموران برای پرداخت مبلغ درخواستی هستم.
 
این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شدند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای در نهایت هویت هر ۲ متهم شناسایی شد.
 
وی گفت: همین سر نخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی و تردد آنان را تحت کنترل در آوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی مأموران قلابی شدند.
 
سردار گودرزی اعلام کرد: با کنترل هر دو متهم، مأموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.
 
سردار گودرزی به انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و تکمیل تحقیقات پلیسی اشاره کرد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
مهر
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv