دشمنی ستارگان بریتانیایی به دوستی صمیمی تبدیل شد!
کد خبر: ۲۸۹۲۱۲
تاریخ انتشار: 2023 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
بلاخره دشمنی 16 ساله ویکتوریا بکام  و خانم خواننده به پایان رسید!
بلاخره دشمنی 16 ساله ویکتوریا بکام  و خانم خواننده به پایان رسید!
 
دشمنی ستارگان بریتانیایی به دوستی صمیمی تبدیل شد!
 
لیلی آلن خانم خواننده بریتانیایی با پوشیدن لباس‌هایی به طراحی ویکتوریا بکام به خصومت 16 ساله خود پایان داد. لیلی آلن که 16 سال پیش ویکتوریا بکام را «تشنه شهرت» خطاب کرده بود، به این خصومت قدیمی پایان داده است!
 
لیلی آلن خواننده بریتانیایی با لباس‌هایی به طراحی ویکتوریا بکام دیده شده است.به نظر می‌رسد این خانم خواننده و ویکتوریا بکام پس از 16 سال به خصومت‌های قدیمی خود پایان داده باشند! این دو ستاره در گذشته به دلیل دیدگاه‌های متفاوت خود درباره مد با یکدیگر اختلاف داشتند.
 
لیلی آلن 38 ساله، خواننده و هنرپیشه بریتانیایی مشهوری است که در حال حاضر در نمایشنامه پیلومن اثر مارتین مک‌دونا در وست اند نقش آفرینی می‌کند. او با ژست گرفتن در لباس‌های مد روزی که در اینستاگرام آپلود می‌کند، طرفداران خود را به وجد آورده است. خانم خواننده با لباس‌هایی از برندهای لوکس ویوین وست‌وود، جورجیو آرمانی و لباس‌هایی به طراحی ویکتوریا بکام دیده شده است.
ویکتوریا بکام 49 ساله از دیدن این ستاره در حالی که طرح‌هایش را به نمایش می‌گذارد خوشحال شد و با اشتیاق به عکس‌های او پاسخ داد. او در پاسخ به یکی از ظاهرهای لیلی آلن نوشت: «این ظاهر را خیلی دوست دارم.» این خانم طراح در نظر خود از لیلی آلن به عنوان یکی از منبع‌های الهام خود یاد کرد!!
 
این دوستی صمیمی تازه در مغایرت با نظرات گذشته لیلی در مورد ویکتوریا است. لیلی پیش از این از ویکتوریا به دلیل تبلیغ بی‌وقفه محصولات مد لوکس و گران‌قیمت برای زنان جوان و تأثیرپذیر انتقاد کرده بود. او در مصاحبه‌ای در سال 2007 گفت: «ما با مجلات مد و مجله‌های شایعه پراکنی برای ستاره‌های ثروتمند محاصره شده‌ایم. ویکتوریا بکام‌ها با کیف دستی‌های جدیدشان باعث می‌شوند بچه‌ها فکر کنند این زندگی‌ای است که باید داشته باشند.»
 
 
این خانم خواننده بعداً در همان سال، دوباره ویکتوریا را مورد انتقاد قرار داد. درست زمانی که این خانم طراح در حال آغاز حرفه طراحی مد خود بود. لیلی در آن زمان گفت: «وقتی عکس‌های او را در یک مجله می‌بینم فقط می‌خندم. او چیزی را تبلیغ نمی‌کنید و به پول نیاز ندارد. بنابراین تمام تلاش‌های او برای شهرت بیشتر است.»
نظرات گذشته لیلی تنها انتقاداتی نیستند که ویکتوریا در طول سال‌ها با آن روبرو شده است. او همچنین در سال 2020 مورد انتقاد شدید قرار گرفت. زمانی که فاش شد که او از پول دولتی برای پرداخت حقوق کارکنان خود در طول همه‌گیری کووید-19 استفاده کرده است.
وقت صبح
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار