مرگ مشکوک زن سالخورده در غرب تهران
کد خبر: ۲۸۸۱۹۲
تاریخ انتشار: 2023 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
با وقوع مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای در غرب تهران یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت.
با وقوع مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای در غرب تهران یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت.
 
ظهر امروز شنبه بیست و یکم مرداد ماه، ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در تماس تلفنی با قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای را در یک خانه در محله اکباتان، گزارش کردند.
 
با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و ماموران تیم تشخیص هویت به همراه قاضی جنایی راهی خانه موردنظر شدند و جسد زن حدودا 70 ساله‌ای را مشاهده کردند که آثار کبودی روی بدنش مشهود بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، متوفی احتمالا با پسرش اختلاف خانوادگی داشته است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت!
 
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر متوفی که به شیشه اعتیاد دارد و از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد، ساعتی قبل با خاله‌اش تماس گرفته و در اظهارات ضد و نقیضی خبر فوت مادرش را مخابره و عنوان کرده که مادرش را به قتل رسانده است!
 
بدین ترتیب پسر جوان از سوی تیم جنایی هدف تحقیقات قرار گرفت و با تناقض گویی مدعی شد مادر سالخورده‌اش به طرز طبیعی فوت کرده و هیچگونه اختلافی با وی نداشته است.
 
پس از پایان تحقیقات میدانی در خانه موردنظر،کارآگاهان از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا با بررسی‌های موشکافانه در رابطه با این حادثه مرگبار تحقیق کنند همچنین با توجه به پررنگ شدن فرضیه به قتل رسیدن متوفی، پسر جوان که به شیشه اعتیاد دارد برای رازگشایی از این حادثه بازداشت شد.
 

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، جسد زن سالخورده برای معاینات دقیق‌تر و تایین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار