ماجرای شلیک به پسربچه ۹ ساله و مادرزن جوان
کد خبر: ۲۸۴۵۵۷
تاریخ انتشار: 2023 July 05    -    ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
bato-adv
bato-adv
مرد جوانی که در اقدامی هولناک مادرزن ۴۵ ساله و فرزند ۹ ساله‌اش را هدف گلوله قرار داده بود، دستگیر شد.
مرد جوانی که در اقدامی هولناک مادرزن ۴۵ ساله و فرزند ۹ ساله‌اش را هدف گلوله قرار داده بود، دستگیر شد.
 
سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: با اعلام گزارشی به پلیس ۱۱۰ هندیجان مبنی بر یک درگیری و اختلاف خانوادگی به‌صورت مسلحانه که منجر به مرگ یک خانم ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله‌اش شده بود قاتل و همدستانش متواری شدند.
 
 
 
وی افزود: سریعاً به همراه پلیس‌های تخصصی و همه امکانات موجود در محل حاضر شدیم و ضمن کنترل اوضاع و اتخاذ تمهیدات انتظامی برای پیشگیری از هرگونه متشنج کردن جو، اوضاع حاکم در محل کاملاً مدیریت انتظامی شده و موضوع پرونده قتل به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی هندیجان در ادامه اظهار داشت: طی ساعات اولیه فرد تیرانداز که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاشنیکف به سمت مادرزن ۴۵ ساله‌اش و پسر بچه ۹ ساله شلیک کرده و با اصابت گلوله مادرزنش فوت شد و فرزند ۹ ساله‌اش با تلاش‌های کادر درمان از مرگ نجات یافت، سریعاً شناسایی شد.
 
وی افزود: با عملیات تخصصی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم انتظامی و اخذ مجوز قضایی مأموران در کمتر از ۴۸ ساعت به محل اختفا و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهرهای استان اعزام شدند.
 

سرهنگ میرمقدم در پایان گفت: ضمن شناسایی و دستگیری قاتل، ۲ نفر همدست وی نیز در محل دستگیر و همچنین اسلحه ضارب کشف و خودروی آنها نیز توقیف شد و عاملین این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

روزنامه ایران

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv