شکست تلخ و سنگین تیم ملی والیبال مقابل آمریکا
کد خبر: ۲۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: 2023 June 23    -    ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال مقابل آمریکا شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال مقابل آمریکا شکست خورد.

 
 

شکست تلخ و سنگین تیم ملی والیبال مقابل آمریکا

 

در جریان رقابت های هفته دوم لیگ ملت های والیبال، تیم ملی ایران از ساعت 18 به مصاف آمریکا رفت که با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

 

ایران پیش از این بازی با 7 امتیاز در رده دهم جدول قرار داشت و آمریکا با 15 امتیاز در رده سوم.

ترکیب ایران: سید محمد موسوی، محمد ولی زاده، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت پور.

ست اول (۲۵- ۲۲ آمریکا)

در آغاز بازی دو تیم کار را پایاپای دنبال کردند، بازی در شرایط مساوی دنبال می شد و دو تیم کمترین ضریب اشتباه را داشتند که همین باعث شد اختلاف امتیاز حداقلی بین دو تیم باشد و بازی تا پایان ست با حساسیت بالایی دنبال شود. در ادامه اما سرویس های خوب آمریکایی ها باعث شد بازی به نتیجه 19 بر 17 کشیده شود و همین موضوع عطایی را مجاب به گرفتن وقت استراحت کرد. در ادامه اما بازی با عملکرد بهتر آمریکا به خصوص در سرویس و ضربات روی تور ادامه داشت تا نهایتا این تیم در ست اول با نتیجه 25 بر 22 پیروز شود.

ست دوم (۲۵- ۱۸ آمریکا)

در آغاز ست دوم، آمریکا بازی را بهتر آغاز کرد و ایجاد اختلاف 3 امتیازی باعث شد تا عطایی در همان ابتدای کار وقت استراحت بگیرد. با این وجود اختلاف امتیاز نه تنها کم نشد که در ادامه عملکرد آمریکا در سرویس و ضعف ایران در دریافت و دفاع، باعث شد تا آن ها اختلاف را بیشتر و بیشتر کنند و نهایتا با نتیجه 25 بر 18 پیروز شوند.

ست سوم( ۲۵- ۲۳ آمریکا)

در این ست برخلاف ست دوم، شاگردان عطایی کار را بهتر آغاز کردند. این شروع خوب باعث پیش افتادن ایران از حریف شد و در ادامه بازیکنان ایران که به نسبت ست قبل خطاها و اشتباهات کم تری داشتند، موفق شدند با اختلاف سه امتیازی از رقیب پیش بیفتند. با این وجود داستان بازی ایتالیا در این بازی هم تکرار شد و بازیکنان ایران بازی برده را از دست دادند تا با کام بک آمریکا، آن ها 25 بر 23 پیروز شوند و ایران شکست دیگری را متحمل شود.

جماران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار