ال جی و یک صفحه نمایش لمسی ۲۷ اینچی در داخل کیف
کد خبر: ۲۸۲۲۹۸
تاریخ انتشار: 2023 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
ما در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های زیادی در فناوری قابل حمل بوده‌ایم. اما آخرین خبر درز کرده از ال‌جی شاید یکی از غافلگیرکننده‌ترین آن‌ها باشد: قرار دادن یک صفحه نمایش لمسی ۲۷ اینچی در داخل کیف. بله، ممکن است عجیب به نظر برسد. بیشتر فناوری‌های قابل حمل در حال حاضر بر روی کوچک بودن تمرکز دارند، طوری که نیازی به چمدان خود نداشته باشد.

ال جی و یک صفحه نمایش لمسی ۲۷ اینچی در داخل کیف (یک پزشک)

ال جی و یک صفحه نمایش لمسی ۲۷ اینچی در داخل کیف (یک پزشک)«تابناک با تو» - ما در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های زیادی در فناوری قابل حمل بوده‌ایم. اما آخرین خبر درز کرده از ال‌جی شاید یکی از غافلگیرکننده‌ترین آن‌ها باشد: قرار دادن یک صفحه نمایش لمسی ۲۷ اینچی در داخل کیف.

بله، ممکن است عجیب به نظر برسد. بیشتر فناوری‌های قابل حمل در حال حاضر بر روی کوچک بودن تمرکز دارند، طوری که نیازی به چمدان خود نداشته باشد. اما مواقعی وجود دارد که ممکن است صفحه نمایشی بزرگتر از نمایشگر بیشتر تبلت‌ها بخواهید و بسیاری از بهترین مانیتور‌های قابل حمل این را به کاربر واگذار می‌کنند که چگونه از آن‌ها در حین حمل و نقل محافظت کند.

تعداد زیادی مانیتور لمسی قابل حمل وجود دارد، اما اندازه آن‌ها خیلی بزرگتر از اندازه لپ تاپ نیست. چنین چیزی منطقی است، زیرا هر چیزی بیش از ۱۶ اینچ به سختی در یک کیف، قرار می‌گیرد، اما استفاده از آن‌ها را محدود می‌کند.

راه حل ال جی StanbyMe Go ۲۷LX۵QKNA است، یک صفحه نمایش LED قابل حمل ۲۷ اینچی که در کیف اختصاصی خود ارائه می‌شود.

این برند فناوری کره جنوبی قصد دارد این محصول یک دستگاه چند منظوره باشد که بتوان از آن به صورت ایستاده برای تماشای محتوای استریم استفاده کرد، اما همچنین بتوان از آن برای اجرای بازی‌های رومیزی دیجیتال از طریق اپلیکیشن‌ها استفاده کرد.

ویدیوی تبلیغاتی کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد که خانواده‌ها کیف بزرگی را در پیک‌نیک‌های خانوادگی و سفر‌های کمپینگ در دست بگیرند. اما اگر بتوانید از این وضعیت عجیب و غریب صرف نظر کنید، صفحه نمایش کاملاً هوشمند است و به سایر محصولات StanByMe ال‌جی مانند صفحه نمایش چرخدار روی پایه است.

این سیستم عامل webOS ال‌جی را اجرا می‌کند و دارای یک کنترل از راه دور برای برنامه‌های غیرلمسی است. یک بازوی قابل تنظیم به آن اجازه می‌دهد تا آن را بلند کرده و به موقعیت مورد نظر بچرخانید و ارتفاع و زاویه را می‌توان تنظیم کرد. مشخصات صفحه نمایش دارای وضوح نسبتا استاندارد FHD (۱۹۲۰ x ۱۰۸۰) و ری‌فرش ریت آن ۶۰ هرتز است.

ال جی و یک صفحه نمایش لمسی ۲۷ اینچی در داخل کیف (یک پزشک)

برای برخی افراد شاید این وسیله عجیب کاربردی باشد، به‌ویژه برای خانواده‌های پرجمعیت یا گروه‌هایی که ممکن است ترجیح دهند به جای اینکه هر یک از اعضای گروه چیزی را در صفحه نمایش شخصی خود ببینند، یک تلویزیون قابل حمل همراه ببرند و از این طریق در سفر و پیک نیک یگانه شوند.

از نظر کاری، این می‌تواند برای هر کسی که باید در خارج از دفتر خود پرزنتشینی ارائه دهد مفید باشد. اگر به مکانی می‌روید و نمی‌دانید به چه نوع صفحه‌ای (در صورت وجود) ممکن است دردسترس باشد، یا گزینه‌های اتصال چه خواهند بود، این می‌تواند یک راه‌حل اطمینان‌بخش باشد.

بزرگترین ایراد ممکن است عمر باتری باشد، به طوری که ال جی ادعا می‌کند تا سه ساعت در هر شارژ! این حتی برای برخی از فیلم‌های بلند (یا بازی‌های رومیزی) کافی نیست. ال‌جی می‌گوید وزن دستگاه ۱۲.۷ کیلوگرم است و ابعاد آن ۶۷ در ۴۳.۳ در ۱۱.۹ سانتی‌متر بسته است و در حالت پرتره باز کردن تا ۷۲.۹ سانتی‌متر اندازه خواهد شد. این وسیله از Dolby Vision و Atmos پشتیبانی می‌کند و سیستم بلندگوی چهار کاناله ۲۰ واتی دارد.

StanbyMe Go ۲۷LX۵QKNA با قیمت ۱.۱۷ میلیون وون – حدود ۹۰۰ دلار – در کره جنوبی به فروش رسیده است. ما هنوز هیچ خبری در مورد زمان عرضه آن به بازار‌های دیگر نداریم.

منبع: یک پزشک

برچسب ها: ال جی ، لمسی ، کیف ، نمایش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار