چتر و سایبان باغی
کد خبر: ۲۷۹۷۹۳
تاریخ انتشار: 2023 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
این تجهیزات در فصل گرم، به‌خصوص روز‌های گرم و آفتابی تابستان برای ایجاد سایه به شما کمک می‌کنند. به‌طور معمول در فصل داغ تابستان، افراد ترجیح می‌دهند که بیشتر وقت خود را در خانه و زیر باد اسپلیت باشند و علاقه‌ای به خارج شدن از خانه ندارند؛ درصورتی‌که سایبان وجود داشته باشد...

چتر و سایبان باغی (سرپوش)«تابناک با تو» -  اگر صاحب باغی هستید یا حیاط خانه‌تان بزرگ است و باغچه دارد، چتر و سایبان باغی تحت عنوان آفتاب‌گیر باغی از لزومات چنین محوطه‌هایی هستند. در حقیقت، برای استفاده بیشتر از فضای باز باغ و خانه ویلایی خود، یک سایبان و چتر باغی لازم دارید.

این تجهیزات در فصل گرم، به‌خصوص روز‌های گرم و آفتابی تابستان برای ایجاد سایه به شما کمک می‌کنند. به‌طور معمول در فصل داغ تابستان، افراد ترجیح می‌دهند که بیشتر وقت خود را در خانه و زیر باد اسپلیت باشند و علاقه‌ای به خارج شدن از خانه ندارند؛ درصورتی‌که سایبان وجود داشته باشد، مکان‌های سرسبز با آب‌وهوای خوب، بهترین انتخاب برای گذراندن تفریحات تابستانی هستند و دیگر نیازی نیست که برای خوشگذرانی، مسافت‌های طولانی را به شهر‌های دیگر طی کنید. چتر و سایبان باغی از لزومات هر باغ و ویلایی هستند؛ چرا‌که در فصل‌های مختلف، باران و آفتاب سوزان اجازه نمی‌دهند تا لذت واقعی را از فضای باز ببریم.

چتر و سایبان باغی (سرپوش)

استفاده از سایه بان بجای آلاچیق در حیاط

چتر و سایبان باغی و آلاچیق از نظر کاربردی شباهت زیادی با یکدیگر دارند؛ ولی هیچوقت نمی‌توان آن‌ها را جایگزین هم کرد و به‌جای دیگری استفاده کرد؛ به این علت که آلاچیق و سایبان چتری دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و نمی‌تواند یکی از آن‌ها کار محصول دیگر را به‌صورت کامل انجام دهد. به‌طور مثال: سایبان چتری قابلیت جابه‌جایی دارد و فرد هر لحظه که قصد کرد، می‌تواند مکانش را عوض کند یا اینکه به‌راحتی هنگام جمع کردن اسباب خانه، آن را با خود ببرد؛ درصورتی‌که آلاچیق از این ویژگی محروم است و شما نمی‌توانید مکان آن را تغییر دهید. اغلب آلاچیق‌ها به‌صورت ثابت هستند و قابلیت جا‌به‌جایی ندارند. تنها تعداد کمی از آن‌ها به‌صورت محرک ساخته شده‌اند که برای جا‌به‌جایی نیاز به نیروی زیادی دارند و گاهی اوقات باید از یک جرثقیل برای جا‌به‌جایی آن استفاده کرد.

از دیگر خصوصیات این محصولات فضای باز، این است که قابلیت جمع شدن دارند. هنگامی که شما نیاز به استفاده از سایبان ندارید، به آسانی می‌توانید آن را جمع کنید. وقتی سایبان را جمع کنید، فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند و حتی می‌توانید آن را در یک انبار یا محیط سرپوشیده قرار دهید. در مقابل آن، آلاچیق فاقد این قابلیت است و کاملا فضا را اشغال می‌کند.

چتر و سایبان باغی (سرپوش)

ویژگی‌های چتر و سایبان باغی

پارچه استفاده شده در چتر باغی دارای دوام و ماندگاری بالایی است. جنس میله این تجهیزات از آلومینیوم است و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. چتر باغی از پارچه‌هایی تولید شده است که در برابر نور خورشید و باران مقاومت و تحمل بالایی دارد. به‌طور معمول از پارچه‌های نایلونی و پلی‌استر برای چتر این محصول استفاده می‌شود. همین امر سبب خواهد شد که چتر با قرار گرفتن در برابر اشعه آفتاب، دچار پوسیدگی نشود و باران نتواند به چتر سایبان نفوذ کند.

نصب و جمع‌آوری سایبان چتری بسیار راحت است. سایبان‌های متحرک را می‌توان به سادگی در محل موردنظر نصب کرد و در مواقعی که به آن نیاز نداشت، آن را جمع کرد. پارچه‌های این محصول قابلیت شستشو دارند. چتر و سایبان باغی در ابعاد مختلفی به‌صورت گرد، مربع شکل یا چندضلعی تولید و روانه بازار می‌شوند.

از اندازه و سایز‌های بزرگ این محصولات می‌توان به‌جای یک آلاچیق برای دورهمی‌های خانوادگی استفاده کرد که فضای دلنشینی را به‌وجود می‌آورد. پایه سایبان ممکن است در وسط یا کنار آن نصب شود. زاویه و شیب و پایه چتر باغی را می‌توان تنظیم کرد. تنوع رنگ در این تجهیزات، خرید این محصول را برای سلیقه‌های مختلف آسان کرده است.

چتر و سایبان باغی (سرپوش)

مصارف تجاری و صنعتی چتر باغی

همانطور که در جریان هستید، چتر و سایبان باغی دارای کاربرد‌های گوناگونی در زمینه‌های مختلف است. البته بیشترین کاربرد این تجهیزات برای مصارف خانگی است. این سایبان‌ها قابلیت استفاده برای کاربرد‌های تجاری و صنعتی را نیز دارند. برخی از شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی از کمبود فضا رنج می‌برند و مجبورند قسمتی از فضای باز را به یک مکان کارگاهی تبدیل کنند. کار کردن زیر نور مستقیم خورشید یا به هنگام بارش باران در فضای باز، بسیار دشوار است. همچنین انجام برخی از کار‌ها در فضای سرپوشیده ممکن نیست و باید این کار‌ها در فضای باز صورت گیرند. در برخی کارگاه‌های صنعتی مواد و وسایلی در فضای باز وجود دارند که باید در برابر نور خورشید یا بارندگی حفظ شوند. این مکان‌های صنعتی از سایبان‌ها جهت کار کردن و نگهداری مواد و ابزار در فضای باز استفاده می‌کنند. این تجهیزات دارای مقاومت بسیار زیادی هستند که می‌توانند در مکان‌های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده از چتر و سایبان باغی برای کاربرد‌های تجاری و صنعتی، شباهت بسیاری به کاربرد خانگی آن دارد. در مکان‌های تجاری نیز از انواع این محصولات برای ایجاد سایه جهت نشستن و استراحت افراد استفاده می‌شود. همچنین مکان‌های تجاری مانند رستوران و کافی‌شاپ‌ها که دارای فضای باز هستند، بهترین مکان برای استفاده از انواع سایبان باغی هستند و سبب زیبایی فضا و جلوه بیشتر می‌شوند؛ به‌خصوص اگر از رنگ‌های شاد در پارچه این تجهیزات استفاده شود.

چتر و سایبان باغی (سرپوش)

قیمت سایه بان پارچه‌ای باغی

سایه‌بان‌های باغی معمولا قیمت کمتری نسبت به آلاچیق‌های چوبی و... دارند. این نوع محصولات به واسطه جنس میله و پارچه‌شان قیمت‌گذاری می‌شوند؛ ولی حدود قیمت این محصولات چیزی ما بین ۵ تا ۶ میلیون تومان است. مسائل زیادی در قیمت یک محصول دخیل هستند و در بازار امروز نمی‌توان قیمت ثابتی برای محصولات مشخص کرد.

خرید محصولات فضای باز از ماهوت

برای خرید چتر و سایبان باغی سعی کنید قیمتی مناسب پیدا کنید، نه اینکه تا چتری ارزان قیمت مشاهده کردید آن را خریداری کنید؛ چرا‌که در چتر ارزان، از پارچه و جنس بی‌کیفیتی استفاده شده است و دوام زیادی ندارد. چتر باغی با قیمت مناسب، به شرطی خوب است که شما آن را از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین شرکت سازه‌های پارچه‌ای و چادری ماهوت و با کیفیتی فوق‌العاده تهیه کرده باشید. در فروشگاه سازه‌های پارچه‌ای و چادری ماهوت، این سایه‌بان‌ها با بهترین قیمت و متریالی مرغوب و تضمین شده عرضه می‌شود؛ پس شما می‌توانید با خیالی راحت اقدام به خرید این محصولات کنید.

منبع: سرپوش

برچسب ها: چتر ، سایبان ، حیاط ، باغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار