قیمت خودرو هفته آینده کاهش می‌یابد!
کد خبر: ۲۷۷۰۷۷
تاریخ انتشار: 2023 April 18    -    ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
bato-adv
bato-adv
این انتظار وجود دارد که به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.​

 این انتظار وجود دارد که به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.

 
 

روزنامه همشهری مدعی شده بازار خودرو از ۲ روز گذشته با کاهش قیمت مواجه بوده است.

 

 نگاهی به قیمت‌های ۲‌روز گذشته در بازار خودرو حاکی از آن است که خریدار و فروشنده با خوش‌بینی فضای بازار را رصد می‌کنند و انتظار کاهش قیمت در بازار خودرو بین فعالان بازار و مصرف‌کنندگان ایجاد شده است. با اینکه دیروز برخی خبرگزاری‌ها از شروع روند کاهش قیمت در بازار خبر دادند اما مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری نشان می‌دهد دیروز، یکشنبه، تغییر قیمت خودروهای پرفروش نسبت به روز قبل از آن صفر بود و از کاهش یا افزایش در قیمت‌ها خبری نبود. با این‌حال این انتظار وجود دارد که به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.

روزنامه همشهری

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv