فرار بی‌نظیر دختر ۲۰ساله ایرانی از دید و بازدید نوروز
کد خبر: ۲۷۴۷۸۷
تاریخ انتشار: 2023 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
این مطلب توسط آیدا فلاحیان نوشته شده، او اصلا به عید دیدنی اعتقادی ندارد، اگر مثل او فکر می‌کنید و از دید و بازدیدهای نوروزی معذب هستید، این مطلب را بخوانید، وگرنه قیدش را بزنید. در ضمن در جریان باشید این صرفا یک مطلب مفرح است، کلا خیلی جدی نگیرید.

این مطلب توسط آیدا فلاحیان نوشته شده، او اصلا به عید دیدنی اعتقادی ندارد، اگر مثل او فکر می‌کنید و از دید و بازدیدهای نوروزی معذب هستید، این مطلب را بخوانید، وگرنه قیدش را بزنید. در ضمن در جریان باشید این صرفا یک مطلب مفرح است، کلا خیلی جدی نگیرید.

 
فرار بی‌نظیر دختر ۲۰ساله ایرانی از دید و بازدید نوروز

عادت‌های آزاردهنده‌ی عید دیدنی

 

 

-سلام.سال نو مبارک. تماس گرفتم اطلاع بدم که اگر منزل هستید برای عید دیدنی خدمت برسیم.

 

+سلام.سال نوی شما هم مبارک. جسارتا امکانش نیست.

_چطور مگه؟ منزل نیستید؟!

+چرا منزل هستیم ولی اگه ممکنه، تشریف نیارید!

مکالمه‌ای غیر واقعی که اکثر ما دوست داشتیم رنگ واقیت به خود بگیرد چرا که جنگ اول همیشه بهتر از صلح آخر است! دید و بازدید عید نوروز در ایران با وجود تمام زیبایی‌هاش گاهی با انزجار روانی زیادی همراه است که باعث می‌شود عطای این زیبایی‌ها را به لقایش ببخشیم. در واقع باید گفت در بسایری از موارد هم حق داریم. مرور این عادت‌های آزاردهنده در دید و بازدید‌ها می‌تواند تلنگر خوبی برای ترک آن‌ها باشد پس برای رسیدن به این هدف، همراه ما باشید.

اطلاع رسانی تغییرات ظاهری مهمان یا میزبان

مهمان یا میزبان عزیز، به لطف پیشرفت دانش بشری در چند سده‌ی اخیر، همه منازل مجهز به آینه‌های صیقلی هستند و ساکنان برای دیدن ظاهر خود نیازی به نظر سایرین ندارند! دوره نگاه کردن چهره در آب زلال چشمه خیلی وقت پیش‌ها تمام شده است پس بهتر است خودتان را به روز کنید. درواقع اطلاع رسانی شما در خصوص تغییرات ظاهری از جمله چاقی،لاغری، جوش‌های مجلسی، بزرگ یا کوچک شدن اندام‌هایی مثل بینی، ظاهر شدن آثار بالا رفتن سن به هیچ عنوان لازم نبوده و نیست.توجه شما به ظاهر اشخاص فوق العاده است،اما فوق العاده آزاردهنده! پس لطفا مراعات کنید.

گرفتن شرح کار یک سال گذشته 

شاید جالب باشد بدانید  قبل از هرچیز شما کارفرمای مهمان خود نیستید.همچنین باید بدانید هیچکس برای مصاحبه کاری به منزل شما نیامده است! پس باید سوالات مربوط به درآمد، موقعیت شغلی، اهداف شغلی، و سایر موارد را فراموش کنید. بله بله، کنجکاوی در خصوص این موارد بسیار لذت بخش است اما باور بفرمایید با پرسیدن این سوالات بخشی از درآمد افراد با شما تقسیم نخواهد شد یا اطلاعات شما با سازمان‌ها جاسوسی بزرگ برابری نخواهد کرد. از دلسوزی و کنجکاوی شما کمال تشکر را داریم.

اهمیت زیاد به دانش و علم آموزی 

بله، حق با شماست، باید ز گهواره تا گور دانش جست اما جستجوی دیگران آنقدر که فکر می‌کنید مهم نیست! اطلاعات کامل در خصوص وضعیت تحصیل در مقطع‌های مختلف،اطلاع از نمرات پایان‌ترم،میان ترم و سایر بخش‌های ترم، آمادگی برای آزمون کنکور و سایر موارد شاید برای شما جالب باشد اما مطمئن باشید برای دیگران لذت بخش نخواهد بود. در ضمن، لطفا تا جایی که امکان دارد هیچکس را وادار به نام بردن اسم اشخاصی که بدون تحصیل به درجات بالا رسیده‌اند نکنید. اسامی هم زیاد هستند هم سخت و دشوار لطفا مطالعات خود در این زمینه را بالاتر ببرید!

کنترل سرانه جمعیت

فامیل و آشنایان عزیز، از دلسوزی شما برای کنترل سرانه جمعیت بسیار سپاسگزار و رنجور هستیم! در واقع داشتن قصد ازدواج یا نداشتن آن درجات سلوک را برای شما هموارتر نمی‌کند پس بهتر است از پرسیدن این سوال خودداری نمایید.خواهشمندیم از زوج‌های جوان انتظار اطلاع رسانی تصمیمات خود در خصوص فرزند آوری پشت میکروفن جهانی را نداشنته باشید. متاسفانه گفتن جمله "بچه، نمک زندگی است" دیگر قدیمی و غیر واقعی شده. با حضور شما عزیران و نمک ذاتی وجودتان، زندگی به اندازه کافی به شوری میزند

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار