تصمیم جدید برای استخدام معلمان از افراد خاص
کد خبر: ۲۷۲۲۶۹
تاریخ انتشار: 2023 February 25    -    ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از دانش آموزان مستعد و هدایت آنها گفت: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار ماست.

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از دانش آموزان مستعد و هدایت آنها گفت: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار ماست.

 
 

 رستم، صادق ستاری فرد پیش از ظهر امروز با حضور در شهرستان های ممسنی و رستم ضمن بازدید از ادارات آموزش و پرورش دو شهرستان در برخی مدارس دو شهر مصیری و نورآباد نیز حضور یافت و از نزدیک با  دانش آموزان ممسنی و رستم به گفتگو پرداخت.

 

وی همچنین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مصیری مرکز شهرستان رستم ضمن تبریک اعساد شعبانیه، اظهار داشت: رشادت های رزمندگان ممسنی بزرگ و شهرستان رستم در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم مایه افتخار قوم لر زبان در سطح کشور است.

 

مدرسه خط مقدم تربیت دینی است

وی مدرسه را خط مقدم تربیت دینی و حسینی برشمرد و افزود: امروز مکتب حسینی باید در مدارس آموزش داده شود و دانش آموزان با آموزه های نهضت عاشورایی آشنا شوند.

ستاری فرد گفت: مدرسه مهمترین کانون تربیت در جامعه است و در این راستا نیازمند همراهی اندیشمندان هستیم.

ضرورت حضور نیروهای انقلابی و اسلامی نظام تعلیم و تربیت 

وی ادامه داد: معلم از مهمترین محور های تحول است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا نیروهای انقلابی و اسلامی وارد نظام تعلیم و تربیت شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: حمایت از دانش آموزان مستعد و هدایت آنها از سیاست های آموزش و پرورش دولت مردمی سیزدهم است لذا توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار ماست.

 ایجاد نصیب برابر آموزشی مطالبه رهبری است

وی ایجاد نصیب برابر آموزشی را به توصیه رهبر معظم انقلاب از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و عنوان کرد: کسب رتبه های برتر کنکور و سایر رقابتهای علمی در این شهرستان، توجه بیش از پیش به ارتقای امکانات آموزشی شهرستان را ضروری ساخته است.

ستاری فرد خاطرنشان کرد: رضایتمندی شغلی معلمان در دستور کار ما قرار دارد و در صورت تحقق این موضوع، رضایت خانواده هارا نیز در پی خواهد داشت.

ارتباط مدرسه با مسجد ضروری است

وی افزود: تعامل و ارتباط بیش از پیش مدرسه با مسجد به عنوان یکی از مهمترین کانون های تربیتی از مطالباتی است که آموزش و پرورش با جدیت آن را دنبال می کند. 

وی مدیرکل آموزش و پرورش فارس را فردی جهادی برشمرد و افزود: امور تربیتی حلقه مفقوده آموزش و پرورش بود که امروز با همت اداره کل آموزش و پرورش فارس در اولویت برنامه های این استان قرار دارد.

گفتنی است؛ این سفر یک روزه به دعوت مجید انصاری نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و با حضور عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس انجام شد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار