اپلیکیشنی که با آن می توانید مانند یک بازیکن وارد مسابقه شوید!
کد خبر: ۲۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: 2023 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
بچه که بودیم در کوچه‌ها خودمان را جای مارادونا، کارکا، رود گولیت، ریکارد و … می‌گذاشتیم و در خیالمان تصور می‌کردیم که تکنیک بی‌همتایی مثل آنها داریم.

بچه که بودیم در کوچه‌ها خودمان را جای مارادونا، کارکا، رود گولیت، ریکارد و … می‌گذاشتیم و در خیالمان تصور می‌کردیم که تکنیک بی‌همتایی مثل آنها داریم.

اما حالا این خیال وارد واقعا ممکن می‌شود وی یک اپلیکیشن لیگ بسکتبال آمریکا NBA این کار را برای همه ممکن کرده است.

نخست باید گوشی‌تان را به دوستتان بدهید تا به کمک دوربین گوشی بدنتان را ۳۶۰ درجه اسکن کند و بعد بازیکن مورد علاقه‌تان را انتخاب می‌کنید. حالا روی صفحه گوشی در تمام طول پخش زنده بازی به جای بازیکن مورد نظر خودتان را در حال بسکتبال می‌بینید!

دیروز روی صحنه با کمیسر NBA، آدام سیلور و احمد رشاد از این سرگرمی جدید رونمایی کردند. اسکن مانند برنامه RealityScan اپیک گیمز کار می‌کند و یک از منو می‌توانید انتخاب کنید که پیکر شما جای کدام بازیکن قرار گیرد.

خوب، این هنوز هم عجیب و غریب به نظر می‌رسد. توصیه می‌کنم فقط دموی کامل دو و نیم دقیقه‌ای را تماشا کنید تا رشاد یک اسلم دانک را انجام بدهد.

متأسفانه، ما جزئیات بسیار کمی در مورد اینکه واقعاً چه زمانی کاربران می‌توانند انتظار این ویژگی را داشته باشیم، داریم.

با این حال، من فکر می‌کنم این یک ویژگی بسیار سرگرم‌کننده است، و تصور می‌کنم مردم از بازی‌های NBA با دوستان و خانواده به عنوان «بازیکن» لذت زیادی خواهند برد.

بیانیه مطبوعاتی همچنین دارای این بخش جالب است: به عنوان بخشی از سایر ویژگی‌های جدید که به برنامه اضافه می‌شود، شما همچنین می‌توانید بازی را به مکان‌های مجازی منتقل کنید. شاید بتوانیم بازی بلیزرز را در مریخ ببینم؟

خب، به نظر طولی نکشد که این ویژگی وارد فوتبال هم بشود و یوفا و فیفا هم به تدریج از این ویژگی استقبال خواهند کرد!

تصور کنید که جای مسی یا امپابه بازی کنید؟

بازکنان داخلی؟!

فعلا همان VAR را بیاورند باقی روش‌های سرگرمی و پولسازی برای باشگاه‌های پیشکش!

یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار