مجری «هفت» با نامی عجیب کتاب خود را روانه بازار میکند
کد خبر: ۲۶۹۲۹
تاریخ انتشار: 2016 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
bato-adv
bato-adv
کتاب «خداوند پیتزا دوست ندارد» نوشته محسن سوهانی به تازگی توسط نشر رواق هنر ماندگار مجری «هفت» با نامی عجیب کتاب خود را روانه بازار میکندمنتشر و راهی کتابفروشی‌ها شده است.
 
انتشارات رواق هنر ماندگار زير نظر موسسه "هنر ماندگار" که فیلم های سینمایی "شیار 143" و "اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند" را تولید کرده، نشر این کتاب را برعهده گرفته است .

شایان ذکر است موسسه فرهنگی "هنرماندگار" به مديريت ابوذر پورمحمدي در سال 1391 تاسیس شد.
 
محسن سوهانی متولد 1365 در تهران متولد شد و در 9 سالگی فعالیت مطبوعاتی خود را با چاپ مقالات طنز در ماهنامه ی خورجین شروع و در ۱۲ سالگی مجموعه داستانی "جوان و نیایش" را تالیف کرد.

نویسندگی برای رادیو ، همکاری با نشریات مختلف، کسب رتبه در جشنواره های متعدد ادبی، مدیرمسئولی و سردبیری نشریات موج نو و خردنامه روشنان ، عضو هیات تحریریه ی نشریه ی آینه (نشریه ی داخلی انجمن مستندسازان) و نشریه تخصصی فیلم کوتاه از سوابق فرهنگی و مطبوعاتی وی می باشد.

سوهانی که مدیر هنری شبکه جهانی سحر است، اولین فعالیت جدی خود را در 14 سالگی تجریه کرد و مستند "کهنه های همیشه نو " را ساخت و بیش از ده فیم کوتاه و بلند مستند و داستانی را نیز تولید کرد.

او که جوان ترین عضو پیوسته ی انجمن مستند سازان سینمای ایران می باشد، فعالیت در زمینه های کارگردانی؛ تهیه کنندگی، پژوهش ، فیلم نامه نویسی و مدیریت تولید در پروژه های داخلی و بین المللی..... موسس و مدیر موسسه فرهنگی هنری سها ... عضو هیات اجرایی جشن سینمای مستند و کمیته برگزاری یازدهمین جشن سینمای ایران، عضو هیات داوران مجله تخصصی فیلم کوتاه در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را نیز در کارنامه ی هنری خود دارد.

کتاب "خداوند پیتزا دوست ندارد" این نویسنده که اثری اجتماعی است، با 3 فصل به چاپ رسیده است. در قسمتی از آن می خوانیم:

انگار همه ی دنیا با هم دست به یکی کرده اند که هر طور شده کلکم را بکنند . من الدنگ هم هر چه قدر دست و پا می زنم بیشتر توی نکبت فرو می روم .

خفقان ...

خفقان دارد نفسم را بند می آورد . بد جوری احساس بی کسی و تنهایی می کنم. آن قدر که حس می کنم حتی یک پرس چلو کباب کوبیده هم از من خوشبخت تر است و بیشتر ارج و قرب دارد.

انگار دیگر در این وانفسای زندگی هیچکس برایم باقی نمانده .
 
این کتاب با 96 صفحه، شمارگان پانصد نسخه و قیمت 85 هزار ریال منتشر شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv