خفت گیری وحشیانه و بی‌رحمانه دو زن از یک راهنمای تور (+16)
کد خبر: ۲۶۷۸۸۳
تاریخ انتشار: 2023 January 11    -    ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
bato-adv
bato-adv
جوان ۳۱ ساله‌ای که علاوه بر فعالیت به عنوان راهنمای تور، زبان انگلیسی، پرتغالی و فرانسه تدریس می‌کرد و مهماندار هواپیما نیز بود، بر اثر خونریزی ناشی از ضربات چاقوی دو زن خفت گیر جان خود را از دست داد.

«تابناک با تو» -مرد جوانی که در خیابان هدف سرقت از سوی دو زن مسلح قرار گرفته بود پس از درگیری با آنان جان خود را از دست داد. دانیل ماسکارناس خاویر داسیلوا ۳۱ ساله در ریودوژانیروی برزیل کمی بعد از ساعت ۲ بامداد چهارشنبه گذشته در حال خروج از محل کار بود که دو زن سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند و با نشان دادن اسلحه از او خواستند تا وسایلش را تحویل دهد.
تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های امنیتی لحظه‌ای را نشان می‌دهد که دو زن به او نزدیک می‌شوند. تبهکاری که در پشت است، اسلحه را به سمت دانیل نشانه می‌رود و او وسایلش را تحویل می‌دهد. اما بلافاصله پس از آن، واکنش نشان می‌دهد و دست زن را می‌گیرد و سعی می‌کند اسلحه را از دستش بیرون بکشد. آن دو از موتور پیاده می‌شوند و با جوان مبارزه می‌کنند تا اینکه زن بلوند چاقویی را برمی دارد و چندین ضربه به او می‌زند. به گفته مقامات جسد دانیل اندکی در حدود ۳۰۰ متری محلی که مورد حمله قرار گرفته بود، پیدا شد.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv