پوشش متفاوت نامزد کریستیانو رونالدو در قطر
کد خبر: ۲۶۴۷۸۵
تاریخ انتشار: 2022 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تصویری از جورجینا همسر کریس رونالدو با تیپ کاملا متفاوت در قطر و فرزندان ستاره پرتغالی را مشاهده می‌کنید.
کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال جهان که این روز‌ها آخرین حضور خود در جام جهانی را تجربه می‌کند، در دیدار پرتغال - کره جنوبی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد تشویق همسر و فرزندانش قرار گرفت. همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو و همچنین خواهر جورجینا در ورزشگاه محل دیدار پرتغال - کره جنوبی حضور پیدا کردند و ستاره پرتغالی فوتبال جهان را مورد تشویق قرار دادند و جورجینا همسر رونالدو با تیپ متفاوتی در ورزشگاه‌های قطر حضور یافته بود.
 
 
کریستیانو رونالدو در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد، اما بار‌ها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می‌باشد، او در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه‌ای کند.
 
رونالدو پس از سال ۲۰۱۵ و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال ۲۰۱۷ از طریق رحم اجاره‌ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال ۲۰۱۷ بدنیا آمد.
 
رونالدو در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ بازهم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند، اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد.
 
پوشش متفاوت نامزد کریستیانو رونالدو در قطر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار