داستان یک زوج که در ماه عسل بر اثر فوران آتشفشان سوختند
کد خبر: ۲۶۴۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 30    -    ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
متیو و لورن که در ۹ دسامبر ۲۰۱۹ برای ماه عسل به پیاده روی در نزدیکی آتشفشان نیوزیلند رفته بودند، گرفتار فوران آتشفشان شدند و تصور می‌کردند خواهند مرد. این زوج با سوختگی ۸۰ درصد و ۲۵ درصد زنده ماندند.
 یک زوج آمریکایی که هنگام فوران آتشفشان نیوزلند در ماه عسل خود به شدت سوخته بودند، در مستند جدید نتفلیکس گفتند که فکر می‌کردند قرار است بمیرند.
 
 
در تریلر فیلم آتشفشان، روایتی دقیقه به دقیقه از داستان‌های بازماندگان، متیو و لورن اوری از ریچموند ویرجینیا، لحظه‌ای را توصیف می‌کنند که فکر می‌کردند همه چیز تمام شده است.
 
 
داستان یک زوج که در ماه عسل بر اثر فوران آتشفشان سوختند
 
متیو در حالی که دست همسرش را گرفته بود به یاد می‌آورد: این است. ما در ماه عسل خود خواهیم مرد.
 
متیو در ۸۰ درصد بدنش سوختگی داشت، در حالی که لورن در ۲۵ درصد بدنش سوخته بود، که گفت احساس می‌کند بدنش بسیار داغ است.
 
هنگامی که زوج تصمیم گرفتند از آتشفشان بالا بروند، به آن‌ها گفته شد که این یک پیاده روی خوب و آسان خواهد بود.
 
متیو در این مستند که تهیه کننده اجرایی آن لئوناردو دی کاپریو است، گفت: آن‌ها آتشفشان را خطرناک توصیف نکردند.
 
زمانی که آتشفشان فوران کرد، ۴۷ نفر در جزیره بودند، از جمله ۹ آمریکایی. تنها ۲۶ نفر از انفجار جان سالم به در بردند. همه کسانی که از این فاجعه جان سالم به در بردند دچار سوختگی شدند.
 
این زوج معتقدند این یک معجزه بود که از انفجار جان سالم به در بردند.
 
مقامات جزیره را برای عملیات نجات بسیار خطرناک می‌دانستند و بازماندگان را به حال خود رها کردند.
 
یک مقام در آن زمان گفت: در این مرحله، برای پلیس و نیرو‌های امداد و نجات رسیدن به جزیره بسیار خطرناک است. با این حال، امدادگران به هر حال رفتند.
 
یکی از امدادگران که نامش فاش نشد، در تریلر گفت: هیچ کاری انجام ندادن یک گزینه نبود. ما این کار را خودمان انجام می‌دهیم.
 
نجات‌دهنده دیگری به یاد می‌آورد که به مقامات گفته بود در اینجا به کمک بیشتری نیاز دارند، زیرا بازمانده‌های بیشتری را پیدا می‌کردند.
 
امدادگران توانستند ۳۹ نفر را در جزیره پیدا کنند، اگرچه همه آن‌ها از جراحات جان سالم به در نبردند.
 
متیو و لورن در ۹ دسامبر ۲۰۱۹ با گروهی از مردم در حال کاوش در جزیره بودند، زمانی که شاهد خروج خاکستر بی سر و صدا از مرکز آتشفشان بودند. در عرض چند ثانیه زوج شروع به فرار برای جان خود کردند. آن‌ها به دنبال پناهگاهی در پشت صخره‌ای در نزدیکی آب رفتند، اما ابر تیره گاز آتشفشانی به سرعت جزیره را فرا گرفت.
 
با باریدن خاکستر و آوار، لورن دست شوهرش را گرفت و به او گفت که او را دوست دارد! لورن در سال ۲۰۲۰ به TVNZ گفت: فکر می‌کردم فقط چند ثانیه تا مرگم باقی مانده است.
 
متیو گفت: این تاریک‌ترین و وحشتناک‌ترین چیزی بود که تا به حال در زندگی ام دیده بودم. نمی‌توانستی دستت را جلوی صورتت ببینی. فقط می‌توانید احساس کنید پوستتان می‌سوزد و می‌سوزد. او در آن زمان گفت: می‌توانی احساس کنی که سنگ‌ها روی کلاهت فرو می‌ریزند.
 
این زوج از معدود افرادی بودند که خود را به اسکله جزیره رساندند، اما لورن دستگاه تنفس خود را از دست داده بود و گاز مضر را استنشاق می‌کرد.
 
صدای فریاد سایر بازماندگان از یک قایق تور در همان نزدیکی شنیده می‌شد که پوست تاول زده آن‌ها از بدنشان جدا می‌شد. این گروه توسط قایق نجات یافتند که با وجود خطر برای کمک به عقب برگشته بود، اما قربانیان مجبور بودند ۹۰ دقیقه سواری تا ساحل را تحمل کنند.
 
لورن گفت: این شکنجه بود. من کاملاً متقاعد شده بودم که این پایان برای هر دوی ما بود. نمی‌دانم چگونه زنده ماندیم.
 
این زوج تقریباً دو ماه را در بیمارستان‌های جداگانه برای بهبود جراحات خود سپری کردند. آن‌ها در پایان ژانویه به ایالات متحده بازگشتند و تا زمان آزادی در اواسط فوریه در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. متیو و لورن مجبور شدند چندین عمل جراحی دیگر را تحمل کردند.
 

داستان یک زوج که در ماه عسل بر اثر فوران آتشفشان سوختند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
11
یک ترجمه وحشتناک از یک واقعه وحشتناک.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار