ناآرامی‌های کردستان مانعی بر سر راه «نون خ»؟
کد خبر: ۲۶۲۰۰۸
تاریخ انتشار: 2022 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
با بروز برخی ناآرامی‌های سیاسی و اجتماعی در فضای کشور در پی درگذشت مهسا امینی دختر جوان اهل سقز به نظر می‌رسد سیاست‌های تلویزیون جهت پخش برخی آثار دچار تغییر و تحول شده است.

چندی پیش خبرگزاری ایسنا در خبری پیگیر پخش سریال «سنجرخان» ساخته محمد حسین لطیفی شد. سریالی که بر اساس فیلم‌نامه اولیه مرحوم ضیاالدین دری مقابل دوربین رفت و طبق اعلام سعید جلالی تهیه کننده این اثر هم اکنون در مراحل فنی قرار دارد و درباره زمان پخش آن تصمیم گیری نشده است.

 

 

 
 

ناآرامی‌های کردستان مانعی بر سر راه «نون خ»؟

قصه این سریال درباره شخصیتی کُرد و به همین نام است که در زمان احمد شاه قاجار علیه روس‌ها مبارزه کرده است. بدیهی است با توجه به اتفاق‌های اخیر کشورمان پخش چنین اثری می‌تواند حواشی فراوانی به دنبال داشته باشد. همچنین سریال نون خ که خرداد ماه امسال اخباری درخصوص تولید سری چهارم آن شنیده شده بود نیز این روزها ظاهرا متوقف شده و بعید است شرایط حاضر امکانی برای تولید این اثر طنز در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دهد.در ماههای اخیر تنها سریالی که با فضای کردستان از شبکه‌های سیما پخش شده آتش در گلستان ساخته پرویز شیخ طادی بوده که این سریال فضایی انقلابی داشته است.

سینمامثبت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار