زنی که با ۶میلیارد ثروت در مترو دستفروشی می‌کند!
کد خبر: ۲۵۹۸۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 18    -    ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
چند روز قبل دو دختر ۱۱ و ۲۲ ساله به همراه پدرشان قدم در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند تا از مادرشان به خاطر شکنجه‌های سریالی شکایت کنند.

چند روز قبل دو دختر ۱۱ و ۲۲ ساله به همراه پدرشان قدم در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند تا از مادرشان به خاطر شکنجه‌های سریالی شکایت کنند.

 
 

دختر بزرگتر زمانی که در مقابل بازپرس غلامحسین صادق‌زاده قرار گرفت، گفت: مدتی قبل پدر و مادرمان از هم جدا شدند و ما با مادرمان زندگی می‌کنیم اما او ما را کتک می‌زند و علائم سوختگی روی بدنمان این موضوع را تأیید می‌کند. مدام به ما فحاشی می‌کند و بعد هم ما را به باد کتک می‌گیرد و بدنمان را می‌سوزاند. به همین دلیل دلمان نمی‌خواهد با او زندگی کنیم و می‌خواهیم با پدرمان زندگی کنیم.

وی در ادامه گفت: مادرم بدون اینکه مرا به دکتر ببرد مدعی است که من بیماری دیابت و مشکل کبدی دارم و سه روز به من غذا نداده است. اما این همه ماجرا نیست؛ چند وقت قبل پدربزرگ‌مان فوت شد و ارثیه ۶ میلیارد تومانی به مادرم رسید. اما او به جای استفاده از این ارثیه، می‌گوید این پول حلال نیست. او دچار توهم است و می‌گوید باید در مترو دستفروشی کند و به مردم خوراکی بفروشد تا پولش حلال باشد. وقتی من و خواهرم مخالفت می‌کنیم ما را شکنجه می‌کند. مادرم پای خواهر کوچکم را برای چندین ساعت به تخت می‌بندد. ما که شرایط را به خودمان سخت دیدیم در فرصتی مناسب از خانه فرار کردیم و نزد پدرمان رفتیم.

در حالی که دو دختر چنین ادعایی داشتند، دایی آنها نیز در تحقیقات، اظهاراتشان را تأیید کرد و مدعی شد خواهرزاده‌هایش تحت شکنجه خواهرش قرار گرفته‌اند.

با شکایت دو دختر، مادر آنها به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد اما زن جوان منکر ادعاهای فرزندان و برادرش شد و گفت: شکنجه‌ها کار من نبوده بلکه پدرشان آنها را شکنجه کرده و به گردن من انداخته است. برادرم هم دروغ می‌گوید به این دلیل که من سهم بیشتری از ارثیه پدرم برده‌ام کینه مرا به دل گرفته است.

باتوجه به اظهارات زن جوان او به پزشکی قانونی منتقل شد تا صحت روانی‌اش بررسی شود. ادامه تحقیقات منوط به نظریه پزشکی قانونی و بررسی‌های تکمیلی است.

ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
14
19
قابل توجه سردبیر محترم 6میلیارد ارزش امروز کمتر از 300 میلیون سال 95 تقریبا هیچ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
1
4
نه اینطوری هم نیست 6 ملیارد تقریبا برابر با 800 ملیون تا یک ملیارد . سال 95 یه خونه ویلایی خوب تو شهر ما 300 ملیون بوده و الان دو ملیارده . پس سه تا خونه میکنه الان که اون موقعه مساوی 900 ملیون بوده که پول زیادیه همون زمان
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
3
15
ایرانیها کلا ناشکر هستن حالا چه برسه به اینها که به پول یامفت عادت کردن مثل پدر بزرگها وپدرهامون لز قدیم که تعریف میکردن فلان چیز قیمتش این بود آن بود خوب اگه ارزان بود چرا نخریدی چون نصبت به اون زمان حقوق و درآمد داشتید ولی حالا هرخونه ۲ ماشین خونه زندگی مسافرت کار بیشتر خانواده‌ ها دارن یک عده هم که سطل آشغال می‌گردن ضایعات جمع میکنن روزی ۵۰۰ هزار هم درآمد دارن یا اینکه مواد میزنن کارتن خواب شدن یک عده هم شهرو دیار خود رها کردن که بچه تهران بشن تر زدن همه از این که از خدا دور شدیم خدا خدا خدا فراموش نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار