واکنش های جالب به پیشنهاد ایلان ماسک برای مبارزه تن به تن با ولادیمیر پوتین
کد خبر: ۲۵۴۵۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
جنگ بین روسیه و اوکراین اظهارنظرها و واکنش های بسیاری را در پی داشته است و طبیعی است که ایلان ماسک نیز به عنوان یک شخصیت جنجالی، به این موضوع واکنش نشان دهد. این غول عرصه تکنولوژی که اصالتاً اهل آفریقای جنوبی است، اخیراً رییس جمهور روسیه را به یک مبارزه تن به تن دعوت کرده و مدعی شده که ولادیمیر پوتین را شکست خواهد داد.

مشهورترین کپی‌ها از ۱۰ سیاستمدار برجسته ایرانی«تابناک با تو» - جنگ بین روسیه و اوکراین اظهارنظرها و واکنش های بسیاری را در پی داشته است و طبیعی است که ایلان ماسک نیز به عنوان یک شخصیت جنجالی، به این موضوع واکنش نشان دهد. این غول عرصه تکنولوژی که اصالتاً اهل آفریقای جنوبی است، اخیراً رییس جمهور روسیه را به یک مبارزه تن به تن دعوت کرده و مدعی شده که ولادیمیر پوتین را شکست خواهد داد.

واکنش های جالب به پیشنهاد ایلان ماسک برای مبارزه تن به تن با ولادیمیر پوتین

مالک کمپانی تسلا در توییتی نوشته است: «اعلام می کنم که ولادیمیر پوتین را به نبرد (تن به تن) دعوت می کنم. جایزه برنده اوکراین است، کاملاً جدی می گویم». ماسک در ادامه با تگ کردن اکانت رسمی کاخ کرملین در توییتر نوشته است: «آیا این مبارزه را می پذیری؟». او تاکنون هیچ پاسخی از دولت روسیه دریافت نکرده اما دمیتری روگوزین، رییس آژانس فضایی روسیه به پیشنهاد ماسک برای مبارزه تن به تن با پوتین پاسخ داده است.

 

ایلان ماسک خواستار مبارزه تن به تن با ولادیمیر پوتین شد

این دیپلمات روسی با بخشی از متن داستان کوتاه «داستان کشیش و کارگرش بالدا» اثر الکساندر پوشکین به پیشنهاد ماسک پاسخ داده و او را «شیطان کوچولو» و «ضعیف» خطاب قرار داده است. روگوزین در پاسخ خود به ایلان ماسک نوشته است: «تو، شیطان کوچولو، تو هنوز جوانی، با من مبارزه کن، ضعیف؛ تنها تلف کردن وقت خواهد بود. اول بیا سراغ من». ایلان ماسک نیز در واکنش به توییت رییس آژانس فضایی روسیه نوشته است: «می بینم که مذاکره کننده سرسختی هستی! باشه، می توانی ۱۰ درصد پول بیشتری از درآمد این مبارزه را داشته باشی». ماسک همراه با توییت خود، عکسی از پوتین سوار بر یک خرس و عکس دیگری از ایلان ماسک با یک شعله افکن را منتشر کرده و گفته است «مبارزت را انتخاب کن». البته روگوزین تنها کسی نبوده که به دفاع از ولادیمیر پوتین، ایلان ماسک را به خاطر این توییت بحث برانگیزش تهدید کرده است.

 

ایلان ماسک خواستار مبارزه تن به تن با ولادیمیر پوتین شد

 

واکنش های جالب به پیشنهاد ایلان ماسک برای مبارزه تن به تن با ولادیمیر پوتین

رمضان قدیروف، متحد روسیه و رییس دولت جمهوری چچن نیز از طریق تلگرام با ماسک تماس گرفته و به او گفته است که در مبارزه تن به تن با ولادیمیر پوتین هیچ شانسی ندارد. قدیروف در پیام خود به ایلان ماسک نوشته است: «یک نصیحت دوستانه: قدرتت را در برابر پوتین نشان نده. شما در دو سطح کاملاً متفاوت هستید. چطور به این موضوع نگاه می کنی؟ تو در گوشه قرمز هستی، یک کارآفرین و کاربر توییتر و پوتین در گوشه آبی، یک سیاستمدار و استراتژیست جهانی که باعث غافلگیری حریف می شود».

ایلان ماسک خواستار مبارزه تن به تن با ولادیمیر پوتین شد

همچنین قدیروف با تمسخر، سعی کرده چهره ای غیرمردانه از ایلان ماسک ارائه کرده و نوشته است: «او باید آن عضلاتش را باد کند تا از الونای شیرین به ایلان بیرحمی که باید باشد تبدیل شود. من تمرین در یکی از چندین مرکز موجود در جمهوری چچن را پیشنهاد می دهم». ایلان ماسک نیز در پاسخ به رمضان قدیروف نوشته است: «از پیشنهادتان ممنونم، اما چنین تمرین فوق العاده ای تنها اهرم فشار بیشتری در اختیار من قرار می دهد. اگر از مبارزه می ترسی، قبول می کنم که تنها از دست چپم استفاده کنم و اینکه من چپ دست نیستم. الونا».

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
4
23
ببین چه جالب در عین دشمنی پاسخ یکدیگر را دادند.حالا اگر در ایران بود جز فحش وفضیحت چیز دیگری نبود .مثل آن روحانی (بخصوص کسیکه لباس روحانیت به تن دارد زشتتر است) پاسخ علی کریمی را با ناسزا داد!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
27
21
ایلان ماسک فقط یک دلقکه هیچ چیز پشتش نیست
ناشناس
|
Japan
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
7
7
فکر کنم اینم الگو عمل اش سجاد غریبی هستش
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
1
5
ایلان ماسک یک تاجر با حاشیه است که توسط حاشیه و زبل بازی به اینجا رسیده این هم براش جنبه تبلیغاتی داره و داره از افکار عمومی به نفع خودش استفاده میکنه. از قدیروف بعید میدونم که جواب این دلقک رو داده.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
0
ایلان ماسک دااااشمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار