تصادف وحشتناک و مرگبار عروس و داماد در شب عروسی
کد خبر: ۲۵۳۴۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
عروس و داماد جوان پس از مدت ها عاشقی چند دقیقه پس از ازدواج در تصادف با کامیون دچار سانحه شدند و جان خود را از دست دادند.
 یکی از بهترین اتفاقات ممکن که می تواند برای هر یک از ما در طول زندگی چند ده ساله مان رخ دهد، ازدواج با فرد مورد علاقه مان می باشد که از بدو آشنایی با وی، نحوه زندگی، آرزوها و مسیر زندگی قبلی کاملا تغییر پیدا می کند و بیشتر به سمت زندگی جدیدی که تاکنون تجربه نکرده ایم، علاقمند می شویم.
 
اما این اتفاق برای زوج جوان آمریکایی به نام های " هارلی مورگان " ۱۹ ساله و " ریانون بودریائوکس " ۲۰ ساله در طی مدت زمان بسیار کوتاهی رخ داد. از قرار معلوم این زوج جوان که بعد از انجام مراسم های مربوطه خود، سوار بر اتومبیل آرزوهای خود می شوند و در طی مسیر خانواده های این زوج در پشت آنها در حال حرکت بودند.
 

شرایط همان گونه که پیش بینی می شد، پیش نرفت! آنها در اتوبان ۵ لاینه در حال حرکت بودند که یک کامیون که یک تراکتور به آن وصل بود، از پشت با اتومبیل این زوج جوان برخورد می کند که نتیجه آن هم از دست دادن کنترل اتومبیل و چپ شدن اتومبیل در حاشیه اتوبان شد و این اتفاق زمانی رخ داد که خواهر و مادر هارلی دقیقا در پشت آنها در حال حرکت بودند.

 

تصادف وحشتناک و مرگبار عروس و داماد در شب عروسی

مادر هارلی در مصاحبه ای با " KFDM " گفت:" من مرگ کودک خودم را مشاهده کردم. من تمام تلاشم را کردم که پسرم را از اتومبیل بیرون بیاورم... این تصویری است که در بقیه زندگی من وجود خواهد داشت. من آنرا فراموش نخواهم کرد..."

 

 

این زوج جوان گویا از گذشته عاشق یکدیگر بودند که متاسفانه دقیقا ۵ دقیقه بعد از عروسی و تصادف شدیدی که تجربه کردند، جانشان را از دست دادند و راننده کامیون دستگیر شده است و هم اکنون در حال بررسی دقیق توسط پلیس می باشد.

سلام نو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
10
فکر کنم خبر خیلی قدیمیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
9
اخبار قدیمی رو صدبار پخش نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
6
این هم شد خبر.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
2
چرا باید خبر مرگ دونفر اونور دنیا تو رسانه های ما نوشته شود ؟؟
چرا فقط اخبار منفی ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار