گریم تماشایی باران کوثری در نقش پروین اعتصامی
کد خبر: ۲۵۲۳۵۸
تاریخ انتشار: 2022 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
bato-adv
bato-adv
سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی، نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی محمد حسن شانه ساززاده، محصول سال ۱۴۰۱ است. در این سریال بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی و ...

گریم تماشایی باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در سریال «شبکه مخفی زنان» + ویدئو

گریم تماشایی باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در سریال «شبکه مخفی زنان» + ویدئو«تابناک با تو» - باران کوثری در سریال «شبکه مخفی زنان» که پخش آن از دیروز جمعه ۷ مرداد در شبکه نمایش خانگی آغاز شده، نقش پروین اعتصامی را برعهده دارد و شباهت جالب او در این سریال به این شاعر بزرگ ایرانی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

با پخش اولین قسمت از سریال «شبکه مخفی زنان» ساخته‌ی افشین هاشمی، از کاراکتر باران کوثری که با گریم جالبی به شباهت زیادی از پروین اعتصامی رسیده است رونمایی شد.

افشین هاشمی، کارگردان سریال هم با انتشار تصویری از گریم باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در اینستاگرام خود نوشت: «سعی کردیم زاویه‌ی دوربین و حتی زاویه‌ی سرِ بازیگر، مشابهِ همان تصویری باشد که از پروین اعتصامی، در ذهنِ همگان ثبت شده.»

منبع: روزیاتو

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv