سگ‌های ولگرد دومین کودک را در قم دریدند
کد خبر: ۲۴۹۵۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 01    -    ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
امروز و برای دومین بار در چند روز گذشته یک کودک قربانی حمله سگ های ولگرد منطقه دامشهر شد.

امروز و برای دومین بار در چند روز گذشته یک کودک قربانی حمله سگ های ولگرد منطقه دامشهر شد.

 

علی بیگدلی از جان باختن پسربچه ۶ ساله به دنبال حمله سگ های ولگرد در منطقه دامشهر قم خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز جمعه به دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر حمله سگ های ولگرد به پسر بچه ۶ ساله بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه این کودک ۶ ساله پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه، به دلیل شدت جراحات ناشی از حمله سگ جان خود را از دست داد.

این دومین حادثه مشابه در روزهای اخیر در شهرک دامشهر قم است که موجب جان باختن کودکان می شود.روز چهارشنبه نیز کودک ۴ساله‌ای که در منطقه دامشهر از ناحیه گردن مورد حمله چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته بود, به‌دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

این اولین گزارش از مرگ دلخراش کودکان معصوم توسط سگ‌های ولگرد نیست و متأسفانه با توجه به روند افزایشی جمعیت سگ‌های ولگرد, آخرین آن هم نخواهد بود. جمعیت سگ‌های ولگرد به‌واسطه کم‌کاری ارگان‌های مسئول در جمع‌آوری آن‌ها و همچنین غذارسانی افراد به‌اصطلاح حامی حیوانات در حال افزایش است و این سگ‌ها که تهدید بالقوه حیات وحش کشور محسوب می‌شوند, جان شهروندان را نیز به‌ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها تهدید می‌کنند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
1
8
حالا هی برین به سگ ها غذا بدین.
دخالت در چرخه طبیعی حیوانات,
سگ گربه می‌خوره,گربه موش می‌خوره,الی آخر...الان سگ غذای پسمانده انسان رو میخوره وقتی هم یک شب براش نبردن.گشنه مونده آدم دریده.
بخاطر خودتون هم که شده به حیوانات غذا بدین,تا روزی دریده نشین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
اشتباه تایپ شد,( غذا ندین,تا دریده نشین
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
1
0
شهرک دامشهر محل کلی دامداری هست. سگ های ولگرد فقط در صورتی که گله ای باشند حمله می کنند. احتمال داره این سگ ها ولگرد نبوده باشند وسگ های گله باشند که معمولا خیلی بی پرواتر از شگ های ولگرد هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار