ممنوعیت‌هایی که باید در سفر به ایتالیا باید رعایت کنید
کد خبر: ۲۴۷۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
bato-adv
bato-adv
اگر در یک سفر یک روزه به ونیز می‌آیید مراقب باشید: هرکسی که از این شهر بازدید می‌کند باید مالیات روزانه ۱۰ دلاری بپردازد یا تا ۴۵۰ یورو (۵۰۲ دلار) جریمه شود.
این فقط شهرهای بزرگ نیستند که در حال سرکوب هستند. به نظر می‌رسد در حالی که مردم می‌توانند با قایق از غار بازدید کنند، شنا در آب آبی زیبا ممنوع است. سپس آن مسافر خواب‌آلود از اتریش بود که این اشتباه را مرتکب شد و یک بانوج را بین دو درخت کنار دریا در تریست بست. ضرر برای چرت بعدازظهر او؟  ۳۰۰ یورو (۳۳۴ دلار).
 
 
ممنوعیت‌هایی که باید در سفر به ایتالیا باید رعایت کنید
 
مسافران از این همه تغییرات راضی نیستند. جیسون کوکران، سردبیر Frommers.com در توییتر نوشت: ایتالیایی‌ها در معرض مجازات رفتاری هستند. نظرات او درباره قوانین جدید در فلورانس طوفانی از انتقادات را برانگیخت. کاربر توییتر @AvvPaoletto نوشت: در صورت مخالفت بهتر است به ایتالیا نیایید.
 
 
 
دوچرخه سواری
دوچرخه‌سواری حتی راه رفتن با دوچرخه اکنون در مرکز شهر ونیز غیرقانونی است.
 
 
 
شنا در کانال
 در سال‌های اخیر، گردشگران به دلیل شنا در کانال‌های ونیز جریمه شده‌اند. فقط در صورتی که فکر می‌کنید فرو بردن انگشت پا در آب به کسی آسیب نمی‌زند، این ممنوعیت شامل قرار دادن پاها در کانال می‌شود.
 
 
 
 آواز خواندن 
آواز خواندنت را برای خودت نگه دار. رم اجازه آواز خواندن یا تردد با اتوبوس در اتوبوس‌ها، مترو و ترامواهای شهر را نمی‌دهد.
 
 
 
پوشیدن دامن کوتاه
  مقامات اهمیتی نمی‌دهند که در استابیا شهری کوچک در نزدیکی ناپل، چه چیزی مد است. دامن‌های کوتاه و همچنین شلوار جین کوتاه و روشن بسیار خلاف قانون هستند.
 
 
 
پوشیدن لباس شنا
پلیس مد در ونیز نیز با قدرت کامل حضور دارد. پوشیدن مایو در هنگام گشت و گذار ممنوع است.
 
بوسیدن
 
در ابولی، شهری در جنوب ناپل، زوج‌های پرشور در معرض جریمه‌های کلان هستند. بوسیدن در ماشین در حال حرکت کاملا خلاف قانون است.
 
 
 
استفاده از قفل عشق
 
 
 باید راه دیگری برای ابراز عشق خود در رم و ونیز بیابید که سنت بستن قفل‌های عاشقانه به پل‌ها را ممنوع کرده‌اند که باعث ناراحتی اینستاگرامرها در همه جا شده است.
 
 
 
سفر روزانه (بدون پرداخت!)
 اگر در یک سفر یک روزه به ونیز می‌آیید مراقب باشید: هرکسی که از این شهر بازدید می‌کند باید مالیات روزانه ۱۰ دلاری بپردازد یا تا ۴۵۰ یورو (۵۰۲ دلار) جریمه شود.
 
ایستادن روی پل
بله، بی حرکت ایستادن روی پل نیز در ونیز خلاف قانون است
 
 
 
غذا دادن به کبوتر
یکی دیگر از تخلفاتی که باعث دستگیری شما در ونیز می‌شود، مورد علاقه دیرینه گردشگران است: غذا دادن به کبوتران است.
 
 متاسفم، مسافران ونیز، اما موارد بیشتری از این ممنوعیت‌ها وجود دارد. سایر اقدامات قانون‌شکنانه شامل تکیه دادن به ویترین فروشگاه، دراز کشیدن روی یک نیمکت عمومی و خرید محصولات از فروشندگان خیابانی است.
 
 
 
اخم کردن
بعید است که برای این جریمه شوید، اما میلان قانونی دارد که افراد را ملزم می‌کند در هر زمانی غیر از مراسم تشییع جنازه یا بازدید از بیمارستان، لبخند بزنند. بنابراین دفعه بعد که در پایتخت مد ایتالیا هستید، این اخم را وارونه و به لبخند تبدیل کنید.
 
سلام نو
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
1
6
خیلی هم خوب و دارای دلائل منطقی..نه مثل ایران که حراست گیر بدهد بخانم چادری که چرا زیر چادرت شلوار پوشیدی و نه مانتو..یا پلیس برای خانم محجبه چادری پیامک کشف حجاب بفرستد ..یا گشت باصطلاح ارشادشان به زن مردم تیراندازی کند..یا اجازه پوشیدن شلوار گشاد ورزشی هم در محیط دانشگاه ندهند..یا بخاطر چهارتار مو دستور اخراج از کار بدهند..یا اپیلاسیون در آرایشگاه ممنوع کنند..یا مانتو یکوجب بالای زانو ممنوع شود..یا...یا..حالا کم کم داریم می فهمیم چرا اینقدر از حضور طالبان در افغانستان پشتیبانی می کنند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv