جنگ سرخابی به دفترقالیباف کشید!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۵۹۵
تاریخ انتشار: 2016 January 15    -    ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

در روزهای میانی هفته جاری از شوی مسئولان ورزش شهرداری تهران خبری روی خط خبرگزاری ها قرار گرفت که حاکی از اعطای دو ورزشگاه به سرخابی های تهرانی بود.

در این خبر آمده بود که در جلسه مسئولان شورای شهر تهران و به پیشنهاد علیرضا دبیر دو وزرشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی در مناطق 18 و 19 تهران که به لحاظ هزینه نگهداری برای شهرداری مشکلاتی را بوجود آورده اند به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شوند و این دو مجموعه ضمن استفاده از امکانات این دو ورزشگاه، از آنها نگهداری هم بکنند.

در لحظات ابتدایی انتشار این خبر اعلام شد که ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به ترتیب به تیم های استقلال و پرسپولیس اختصاص خواهد یافت اما پس از دقایقی خبری دیگر در این ارتباط منتشر شد که در آن نام ورزشگاه ها را تغییر داده بود. خبری که سایت باشگاه پرسپولیس روی خروجی اش قرار داد، از این موضوع حکایت می کرد که شهید کاظمی به پرسپولیس و امام (ع) رضا به استقلال واگذار می شود.

بر اساس این گزارش، در آن روز و پیرامون انتشار اصل این خبر خیلی ها به سراغ دلایل این واگذاری و چند و چون آن رفتند و کمتر کسی متوجه این جابجایی شد تا اینکه مسئولان باشگاه استقلال در تماس با مسئولان ورزش شهرداری مدعی شدند که ورزشگاه کاظمی باید به آنها تعلق بگیرد و دلیلی محکم هم برای این ادعای خود داشتند.

مقداد نجف نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال در این باره به کاپ توضیح داد: «روزی که بنا شد تا کلنگ اول احداث ورزشگاه شهید کاظمی را بزنند آن را به نام زنده یاد مرحوم ناصر حجازی بر زمین زدند و در این مدت هم ورزشگاه به این منظور در حال احداث بود که در نهایت مورد استفاده استقلال قرار بگیرد و در خبر اول هم به همین شکل اعلام شد اما به یکباره صحبت های تازه ای شنیدیم».

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال مشخصا اعلام کرد که نه تنها او بلکه تقریبا همه مسئولان استقلال که از سالهای گذشته در جریان این موضوع بودند در این چند روز نسبت به علت این جابجایی سئوالاتی را مطرح کردند و به همین منظور قرار است تا برای روشن شدن تکلیف این ماجرا به دیدار شهردار تهران بروند.

قرار است این دیدار فردا و در دفتر محمد قالیباف با حضور نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس انجام شود تا در نهایت مسایلی در ارتباط با نحوه واگذاری و اینکه کدام زمین باید به کدام باشگاه اختصاص داده شود یکبار برای همیشه حل شود. این جلسه از ساعت 8:00 فردا آغاز می شود که از باشگاه استقلال مقداد نجف نژاد در این نشست حضور پیدا می کند.

طبق اخبار رسیده از سوی مسئولان سرخابی ها عنوان شده که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از این موضوع مطلع هستند که زمین ورزشگاه شهید کاظمی وضعیت بهتری نسبت به زمین دیگر دارد و جدال اصلی برای تصاحب زمین شهید کاظمی است. زمینی که استقلالی ها مدعی هستند به نام ناصر حجازی کلنگ خورده و باید به آنها برسد. زمینی که در اولین اخبار منتتشر شده در این باره هم به نام استقلالی ها اعلام شده بود ولی به یکباره به پرسپولیسی ها رسید.

كاپ
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv