معلمان و کارمندان چقدر حقوق می‌گیرند؟
کد خبر: ۲۴۵۶۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

معلمان و کارمندان چقدر حقوق می‌گیرند؟

درباره وضعیت درآمدی کارمندان و معلمان هم آذر ماه سال گذشته ایلنا با استناد به اطلاعات سامانه ثبت حقوق و مزایا گزارشی درباره سطح دستمزد این افراد منتشر کرد.
روزنامه شرق: درباره وضعیت درآمدی کارمندان و معلمان هم آذر ماه سال گذشته ایلنا با استناد به اطلاعات سامانه ثبت حقوق و مزایا گزارشی درباره سطح دستمزد این افراد منتشر کرد.
 
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور حداقل حقوق ماهانه کارمندان دولت از سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۰۰ میلیون تومان در ماه می‌رسد! که البته طبق این گزارش تعداد کارمندان دولت که حقوق کلان می‌گیرند بسیار کم است و نسبت یک به ۶۰ دارد.
 
بر اساس این گزارش حقوق معلمان با سابقه کار بالای ۱۵ سال حداکثر به هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد و معلمان با سابقه کار زیاد وجود دارند که دریافتی ماهانه آنها حدود شش میلیون تومان است.
روزنامه شرق
 
میانگین حقوق کارمندان قوه قضائیه هم حدود هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و میانگین حقوق کارمندان دستگاه‌های اجرائی حدود هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قید شده است.
 
البته کارمندان مجلس و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بیشترین میانگین حقوق را دارند. بر اساس این گزارش میانگین حقوق کارمندان قوه مقننه حدود ۱۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و میانگین حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها حدود ۱۹ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
2
فوتبالیست ها و مربیان و دلالان و مدیرعاملان تیم های «فوتبال دولتی» را از قلم انداختید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
10
فكري براي افزايش 10 درصدي حقوق بكنيد به تمام مقدسات قسم تحت فشار هستيم با اين تورم كمرشكن افزايش 10 درصدي چه چيزي را جبران مي كند.
رئيسي ديگه دوستت نداريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
2
با ۳۲ سال سابقه کار و مدرک دکترا معلم هستم و حکمم ۹۵۰۰ است که بعد مالیات و بیمه ۸۵۰۰ می مونه و هیچ حق لباس و رفت و آمد و بن و ....نداریم ...درد مان را به کی بگیم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
حقوق اعضای هیات علمی به هیچ عنوان نزدیک این عدد هم نیست که گفتید.ِ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
ظلمی بدتر از این از نظر افزایش حقوق کارمندان وجود ندارد. کارمندانی که بر اساس قوانین همین کشور ارتقا یافته و تمام عمر خود را صرف خدمت به این مرز و بوم کرده‌اند (حالا بگذریم از آن کارمندانی که مشکل‌ساز بوده‌اند) امروز باید تو سری خور تصمیمات اشتباه، نابهنجار و ستمکار این نمایندگان قانون‌گذار و ... باشند.
آخرین اخبار