بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از یک زن در شهریار
کد خبر: ۲۴۵۰۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سارقان خفت گیر "شهرک وائین شهریار" خبر داد.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سارقان خفت گیر "شهرک وائین شهریار" خبر داد. سردار "کیوان ظهیری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر وقوع خفت گیری از یک خانمی در شهرک وائین شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و پلیسی و بصورت نامحسوس با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، هویت اعضای این باند ۳نفره سارقان سابقه دار را شناسایی، در عملیاتی غافلگیرانه و با هماهنگی قضائی در مخفیگاه خود در اطراف شهرستان شهریار دستگیر و به پلیس آگاهی اتتقال داده شدند.

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از یک زن در شهریار

اعتراف سارقین خشن شهرک وائین شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازجویی های فنی و پلیسی انجام شده از متهمان و دعوت از شاکیان پرونده، سارقین به سرقت بعنف اعتراف و  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان به مخلان نظم و امنیت اجازه عرضه اندام نخواهیم داد و در بحث تامین امنیت مردم، کوتاه نخواهیم آمد و مردم نیز باید برای داشتن شهری سالم و آرام با خادمان خود همکاری و در صورت مشاهده هر گونه موارد فوق مراتب را سریعا با شماره 110 اعلام کنند.

رسیدگی به پرونده

حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به فیلم منتشره در فضای مجازی در خصوص زورگیری افرادی از یک خانم در شهرک وائین شهریار گفت: سه نفر از این افراد بازداشت شده اند و پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در خصوص سایر همدستان و بزه‌های احتمالی، در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به اینکه این افراد هم اکنون تحت بازداشت موقت هستند و تحقیقات از آن‌ها در روز‌های آینده تکمیل خواهد شد افزود: رفتار این اشخاص منطبق با سرقت با مقرون به آزار، سرقت مسلحانه و سرقت به عنف است و قانونگذار مجازات بسیار سنگینی را نسبت به این اشخاص تعیین کرده است.

وی گفت: حداکثر مجازات تعیین شده در قانون در انتظار این افراد است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
|
Sweden
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
6
فضای مجازی خیلی خیلی به مسئولیت‌پذیری مسئولان کمک می‌کنه
پاسخ ها
Armin
| |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
برای همین هم میخوان ازش صیانت کنن دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
0
چرا صورتشون رو مخفی کردید؟ دیگه سارق مسلح رو هم نباید بشناسیم؟
Hamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
0
اعتراف ازشون بگیرند و پارتی بازی نشه خیلی چیزهای دیگه هم ثابت میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار