صندلی‌ خلبانی واقعی در کابین این خودروی لوکس
کد خبر: ۲۴۴۸۸۷
تاریخ انتشار: 2022 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
​خودروساز بریتانیایی بنتلی اعلام کرد که صندلی‌های فرست کلاس هواپیما را به خودروی لوکس جدید خود می‌آورد.
 خودروساز بریتانیایی بنتلی اعلام کرد که صندلی‌های فرست کلاس هواپیما را به خودروی لوکس جدید خود می‌آورد. در ادامه شاهد جزئیات و تصاویر این صندلی‌ها باشید.
 
بنتلی در حال آماده شدن برای معرفی پنجمین خودروی خود است و اگرچه هنوز به صورت کامل از آن رونمایی نکرده، ولی اعلام کرده است که این خودروی لوکس مرموز از آپشنی تحت عنوان صندلی هواپیما برخوردار خواهد بود.
 
صندلی‌ خلبانی واقعی در کابین این خودروی لوکس
 
این خودروساز بریتانیایی برای این آپشن جدید از بخش‌های بیزینس و فرست کلاس هواپیما الهام گرفته و به خریدارانی که این آپشن را سفارش بدهند، صندلی‌هایی عقب مجهزی را ارائه می‌دهد که به گفته خودش پیشرفته‌ترین صندلی‌های تاریخ خودروها به حساب می‌آیند. این صندلی‌های عقب به‌صورت برقی در ۲۲ جهت تنظیم می‌شوند، از سیستمی تحت عنوان «حسگری خودکار آب و هوا» بهره می‌برند و مجهز به فناوری تنظیم پیشرفته حالت بدن هستند. این فناوری، ۱۷۷ تغییر فشاری از ۶ ناحیه را به دنبال می‌آورد.
 
بنتلی در خودروی لوکس جدید خود همچنین المان‌های روشنایی جذابی را در پنل‌های درب پیاده‌سازی می‌کند. سیستم نورپردازی Diamond Illumination مجموعاً 12 ال ای دی در پنل‌های درب‌های جلو و 22 ال ای دی در پنل‌های درب‌های عقب را در بر می‌گیرد. این منابع نور LED طوری چیده شده‌اند تا از میان سوراخ‌هایی کوچک در روکش، نور منتشر کنند.
صندلی‌ خلبانی واقعی در کابین این خودروی لوکس
 
این سیستم نورپردازی را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، هرچند ممکن است بنتلی طراحی‌های دیگری را نیز در نظر بگیرد. این خودروساز بریتانیایی همچنین اظهار داشته است که برای خودروی آشکارنشده مذکور، ۲۴ میلیارد چیدمان منحصر به فرد احتمالی جهت شخصی‌سازی را پیش روی خریداران خواهد گذاشت!
 
جزئیات بیشتری از محصول تازه بنتلی در دسترس نیست، اما تقریباً قطعی است که نسخه جدیدی از شاسی بلند لوکس بنتایاگا با فاصله محوری طولانی‌تری خواهد بود. این خودرو در ۱۰ مه مصادف با ۲۰ اردیبهشت رسماً به نمایش گذاشته می‌شود.
گجت نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار