دوران ممنوع‌الکاری بازیگر مشهور به پایان رسید
کد خبر: ۲۴۴۸۸۱
تاریخ انتشار: 2022 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
کوین اسپیسی با فیلم جدیدی که قرار است برای فروش در کن در دسترس قرار گیرد، به صحنه بازمی‌گردد.
کوین اسپیسی با فیلم جدیدی که قرار است برای فروش در کن در دسترس قرار گیرد، به صحنه بازمی‌گردد.
 
دوران ممنوع‌الکاری بازیگر مشهور به پایان رسید
 
جشنواره فیلم کن قرار است از ۱۷ تا ۲۸ مه برگزار شود.
 
در حالی که روزنامه‌نگاران برای تماشای اولین اکران فیلم‌های جدید از جمله فیلم «جنایات آینده» (Crimes of the Future)، ساخته دیوید کروننبرگ، و فیلم «الویس» (Elvis)، ساخته باز لورمان، حاضر خواهند بود، منتخبی از فیلم‌های ساخته‌نشده‌ هم ارائه می‌شوند که به عنوان بخشی از بازار کن در پی توزیع‌اند.
 
یکی از این فیلم‌ها «۱۲۴۲- دروازه‌ای به سمت غرب» (1242- Gateway to the West)، درامی تاریخی با هنرنمایی اسپیسی است. فیلمبرداری اصلی این محصول مشترک بریتانیا، مجارستان و مغولستان از اکتبر ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. اریک رابریز، کریستوفر لمبرت و ترنس استمپ نیز در این فیلم هنرنمایی خواهند کرد.
 
پیتر سوس، فیلمساز مجارستانی، این فیلم را که نوشته ارون هوروات و جون لین است، کارگردانی می‌کند.
 
این فیلم اولین نقش اصلی اسپیسی پس از آن است که آنتونی رپ او را به آزار جنسی متهم کرد که پس از رسوایی هاروی واینستین اتفاق افتاد و در سال ۲۰۱۷، هالیوود را به لرزه درآورد. اسپیسی پس از افشای این اتهام‌ها، از مجموعه تلویزیونی «خانه پوشالی» (House of Cards) اخراج شد و ریدلی اسکات با کریستوفر پلامر در فیلم «همه پول‌های جهان» (All the Money in the World) جای او را در صحنه‌ها گرفت.
 
ماه گذشته، اسپیسی از طریق وکلایش اعلام کرد که ادعاهای مربوط به دعوای رپ- که در آن اسپیسی را متهم کرده بود در یک مهمانی در سال ۱۹۸۶، از او که نوجوان بوده سوءاستفاده کرده است- صحت ندارد.
 
وکلای اسپیسی اعلام کردند که حادثه‌ای که رپ تعریف می‌کند، هرگز اتفاق نیفتاده است.
 
وقتی رپ اتهام‌هایش را علنی کرد، اسپیسی پاسخ داد که او از شنیدن این اتهام‌ها «به‌شدت وحشت کرده است» و «راستش [این ملاقات] را به یاد نمی‌آورد».
 
او اضافه کرد: «اگر آن طور که او تعریف می‌کند رفتار کرده باشم، یک عذرخواهی خالصانه به دلیل این رفتار کاملا نامناسب به او بدهکارم.»
 
در سال ۲۰۱۸، توزیع‌کننده مستقل ورتیکال اینترتینمنت (Vertical Entertainment) به درام جنایی «باشگاه پسران میلیاردر» (Billionaire Boys Club) اکران محدودی در سینماهای ایالات متحده داد. اسپیسی صحنه‌هایش را پیش از اتهام‌ها فیلمبرداری کرده بود.
 
اسپیسی همچنین در فیلم «مردی که خدا را نقاشی کرد» (The man Who Drew God) ساخته فرانکو نرو در کنار رابرت دیوی و فای دان‌اوی و در فیلم «پیتر پنج هشت» (Peter Five Eight) در کنار ربه‌کا دومورنی نقش‌آفرینی کرد.
ایندیپندنت فارسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار