ما به این عکس افتخار می‌کنیم، شما را نمی‌دانیم
کد خبر: ۲۴۴۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
این روزها لامینور مهرجویی در حال اکران است، دو روز پیش مسعود کیمیایی برای اکران این فیلم به سینما فرهنگ رفت و دیدار این دو پیشکسوت سینمای ایران بازتاب فراوانی داشت.
 این روزها لامینور مهرجویی در حال اکران است، دو روز پیش مسعود کیمیایی برای اکران این فیلم به سینما فرهنگ رفت و دیدار این دو پیشکسوت سینمای ایران بازتاب فراوانی داشت. کما این که لامینور مهرجویی را خیلی‌ها دوست نداشتند اما نفس این که او همچنان فعالیت دارد، به گمان عده‌ای ارزشمند است و از آن طرف هم کیمیایی به واسطه مصاحبه اخیر گوگوش دوباره نقل محافل است، البته که او بازی بالا ماندن را بلد است و در همان شب سینما فرهنگ در پاسخ به پرسشی که پای گوگوش را وسط کشیده بود، هوشمندانه گفت:« اینجا فقط درباره داریوش(مهرجویی) حرف می‌زنم»
 
ما به این عکس افتخار می‌کنیم، شما را نمی‌دانیم
 
در هر صورت این قابی که کنار هم قرار گرفته، یک دایره مینا، یک گاو، یک پستچی، یک اجاره‌نشین‌ها، هامون و البته خط قرمز، سرب، قیصر و گوزن‌ها و کلی خاطره و یاد را برای ایران ساخته.
 
هر چند که از شکوه و تسلط گذشته مسعود کیمیایی و داریوش مهرجویی در فیلم‌های اخیرشان کمتر نشانی هست اما پرسش اساسی شاید این باشد که در تمام این سال‌ها آیا حتی یک نفر در این حد و اندازه به جامعه فرهنگ و هنر ایران اضافه شده؟ خیر، مطلقا خیر.
 
این عکس را دوست داریم چون مایه مباهات است.
برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
هر چند احترام بزرگترها همواره واجب و پیشگامان هر عرصه ارزشمند هستند ولی به نظر من کارگردانهای الان به مراتب جسورتر و ماهرتر هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار