چند نکته درباره دستمال جیب آقایان
کد خبر: ۲۴۴۴۸
تاریخ انتشار: 2016 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

چند نکته درباره دستمال جیب آقایان

. دستمال جیب از جزئیات بسیار شیک استایل جنتلمن‌هاست که در گذشته جای خود را به عینک و کارت ویزیت‌ داده بود اما اینک دوباره جای خود را در میان ملزومات مردانه تثبیت کرده است.
چند نکته درباره دستمال جیب آقایانراز یک استایل زیبا در جزئیات آن پنهان است. نکات ریز، رنگ و ملزومات جزئیاتی هستند که استایلی متفاوت از شما می‌آفریند. دستمال جیب از جزئیات بسیار شیک استایل جنتلمن‌هاست که در گذشته جای خود را به عینک و کارت ویزیت‌ داده بود اما اینک دوباره جای خود را در میان ملزومات مردانه تثبیت کرده است. این اکسسور زیبا در بین افراد معروف نیز طرفدارانی خوش‎پوش چون جرج کلونی، برد پیت و جیمز باند دارد. با دستمال جیب حال و هوای کت و شلوار و یا کت تک را عوض کنید. این کار خیلی ساده هم که نظر برسد در ایجاد استایل مثل ضربات جادویی عمل می‌کند.

چند نکته درباره دستمال جیب آقایان

هزار و یک مدل تکنیک تا کردن دستمال جیب را می‌توان در عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده در اینترنت مشاهده کرد اما بهترین کار این است که دستمال‌های با طرح شلوغ را خیلی ساده به شکل مربع تا کرد و دستمال‌های با طرح ساده و تک‌رنگ را به فرمی پیچیده‌تر. دستمال‌هایی با حاشیه سوزندوزی شده را نیز طوری  به شکل مثلث در جیب قرار دهید تا کنارها و گوشه‌های کار شده بیرون جیب قراربگیرد.

هر چقدر هم که قوانین حاکم بر فشن عوض شده باشد و قانون طلایی عصر جدید ناهماهنگی رنگ‌ها باشد اما در شرایط عادی ریسک نکنید. در کت و شلوارها رنگ کراوات می‌تواند راهنمای انتخاب رنگ دستمال جیب باشد، به این گونه که اگر کراوات قرمز یا زرشکی ساده باشد دستمال جیب را با زمینه کرم یا سفید و با طرح‎های راه راه، خال‎دار یا چهار خانه به رنگ قرمز یا زرشکی انتخاب کنید. اگر کراوات راه راه است دستمال را خال خالی برگزینید و اگر کراوات با طرح شلوغ و رنگارنگ است دستمال جیب را از یکی از رنگ‌های کراوات انتخاب کنید و برعکس.

چند نکته درباره دستمال جیب آقایان

نکته مهم این است که تا جایی که امکان دارد رنگ کراوات و دستمال جیب را هم‌رنگ ست نکنید.
برای کت‌های اسپرت جنس کتان و مخمل و... که کراوات نزده‌اید در انتخاب دستمال جیب دست‌تان بازتر خواهد بود، اما از تکنیک‌های ساده‌تر تا کردن استفاده کنید چون ظاهر اسپرت با دستمال‌های لایه لایه هماهنگی ندارد در عوض محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح ندارید.

مد و پوشاک
آخرین اخبار