جنجال های جدید امبر هرد در جلسات دادگاه
کد خبر: ۲۴۴۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
شهادت امبر هرد در دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ از بسیاری جهات سوال برانگیز بوده است. هر جلسه از این دادگاه پرحاشیه ساعت‌ها به طول می‌انجامد، اما تا کنون دو لحظه خاص برای طرفداران جانی دپ بیش از همه نفرت‌انگیز بوده است.

جنجال های جدید امبر هرد در جلسات دادگاه

سلبریتی‌هایی که نمی‌دانستید دچار بیماری شده‌اند«تابناک با تو» - شهادت امبر هرد در دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ از بسیاری جهات سوال برانگیز بوده است. هر جلسه از این دادگاه پرحاشیه ساعت‌ها به طول می‌انجامد، اما تا کنون دو لحظه خاص برای طرفداران جانی دپ بیش از همه نفرت‌انگیز بوده است.

جنجال های جدید امبر هرد در جلسات دادگاه

آیا امبر هرد در دادگاه کوکائین مصرف کرد؟

ابتدا لحظه‌ای از شهادت روز پنج‌شنبه که امبر هرد در حال توصیف زمانی است که جانی در حال سم‌زدایی بود… طی این شهادت او یک دستمال کاغذی را برای مدتی طولانی جلوی بینی‌اش نگه می‌دارد. هرد ظاهرا آگاه است که در آن لحظه سوژه عکاسان است و بی آنکه هیچ مایعی در چشم یا بینی‌اش باشد دستمال را روی بینی‌اش قرار می‌دهد، همانجا نگه می‌دارد و نگاهی به دوربین می‌اندازد تا مطمئن شود عکس گرفته شده است. او این ژست را با شنیدن صدای فلاش‌های دوربین چند ثانیه حفظ می‌کند؛ کاری که به خاطرش از سوی کاربران فضای مجازی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. اما در این میان عده‌ای ادعای عجیب‌تری مطرح کرده‌اند… اینکه امبر ظاهرا در آن لحظه در حال مصرف کوکائین است و بعد بینی‌اش را پاک می‌کند.

جنجال های جدید امبر هرد در جلسات دادگاه

از آنجایی که گریه کردن برای بسیاری از بازیگران یک چالش محسوب می‌شود و آن‌ها برای این کار گاه از کریستال منتول استفاده می‌کنند شاید بتوان گفت در بدترین حالت او برای متقاعد کردن هیات منصفه با اشک‌هایش در طول محاکمه منتول استشمام کرده است.

جنجال های جدید امبر هرد در جلسات دادگاه

آیا امبر هرد شهادتش را از دیالوگ فیلم آقای ریپلی نابغه کپی کرد؟

از طرفی طرفداران عصبانی جانی دپ ادعا می‌کنند امبر هرد بخشی از شهادتش در دادگاه را کلمه به کلمه از دیالوگ کاراکتر گوئینت پالترو در فیلم آقای ریپلی نابغه وام گرفته است. با بررسی نقل قول این فیلم و شهادت آمبر که در قالب عکس و در کنار هم وایرال شده شاید بتوان چنین تصوری داشت، اما متن شهادت واقعی این بازیگر در دادگاه با آنچه گوئینت پالترو در فیلم The Talented Mr. Ripley گفت بسیار فاصله داشت.

جنجال های جدید امبر هرد در جلسات دادگاه

ستاره فیلم آکوامن پرونده خود را با جزئیات زیادی ارائه کرده و از آنجایی که طرفداران جانی دپ بسیار بیشتر از او هستند، طبیعی است که در شبکه‌های اجتماعی نفرت زیادی دریافت کند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
0
7
برای پول چه کارها که نمی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار