دقیقه‌ای ۲۸میلیون برای بازیکن لالیگایی فولاد!
کد خبر: ۲۴۳۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 28    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
bato-adv
bato-adv
بازیکن اسپانیایی فولاد خوزستان از این تیم جدا شد.
ایبای گومز وینگر اسپانیایی پیشین تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ به فولاد خوزستان پیوست. با این حال از  ۴ فرودرین ۱۴۰۱ به تمرینات فولاد اضافه شد. 
 
 این بازیکن اسپانیایی ۳۲ ساله با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، فقط امکان همراهی فولاد خوزستان را در لیگ قهرمانان آسیا داشت. 
 
دقیقه‌ای ۲۸میلیون برای بازیکن لالیگایی فولاد!
 
به همین جهت بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا  تنها ۶۸ دقیقه در این رقابت‌ها از جمع شاگردان نکونام جدا شد. 
 
هر چند به صورت رسمی مبلغ دقیق قرارداد این بازیکن اعلام  نشده اس؛ اما جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی تراکتور (در روز 21 اسفند 1400) اعلام کرد: صادقانه قیمت این بازیکن یک ذره بیشتر از 50 هزار دلار است.
 
بر اساس همین گفته سرمربی فولاد بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این بازیکن اسپانیایی 70 هزار دلار دریافت کرد. در صورت تایید این رقم او دقیقه‌ای، 28 میلیون تومان دریافت کرده است.
ایلنا
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
3
بدبخت مردم گرسنه ی کشور ما..با این پول چقدر ادم گرفتاررا میشد توی این مملکت نجات داد تا اینکه یک بازیکن بیکار را از اسپانیا بیاوری و هیچ سودی هم نداشته باشد...تیم فولاد بدون این بازیکن هم صعود می کرد...ابکاش ملت ما یک مقدار اعتماد بنفس بیشتری داشتند تا بجای تکیه بر خارجی ها بر قدرت خودمان تکیه میکردیم..من که به اندازه ی سهم خودم راضی نیستم این پول از بیت المال بره..هر چند بگن از درامد شرکت فولاد بوده. بالاخره سرمایه ی این مملکت بوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv