در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید
کد خبر: ۲۴۳۰۳۸
تاریخ انتشار: 2022 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
آیا می‌خواهید با آنچه که در خانه خود دارید زیبایی آن را دوچندان کنید؟ یکی از چیزهایی که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه ما دارد استفاده از وسایل دکوری است. همیشه هم لازم نیست هزینه زیادی برای خرید وسایل دکوری پرداخت کنید. در این مطلب به معرفی روش های ساخت وسایل دکوری در منزل می‌پردازیم.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید«تابناک با تو» - آیا می‌خواهید با آنچه که در خانه خود دارید زیبایی آن را دوچندان کنید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

یکی از چیزهایی که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه ما دارد استفاده از وسایل دکوری است. همیشه هم لازم نیست هزینه زیادی برای خرید وسایل دکوری پرداخت کنید. در این مطلب به معرفی روش های ساخت وسایل دکوری در منزل می‌پردازیم.

گالری دیواری ساده با وسیله تزیینی شیک

پر کردن دیوار با وسایل تزیینی کار آسانی است. برای تزیین دیوار می‌توانید از وسایل دست‌ساز استفاهد کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید بر روی بوم‌هایی نقاشی نوارهایی را طراحی کنید. سپس آن‌ها را قاب بگیرید و یک گالری دیواری شیک ایجاد کنید.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

ساخت شمع فنجانی برای تزیین اتاق نشمین، دفتر خانگی یا اتاق خواب

یکی از روش های ساخت وسایل دکوری در منزل شمع‌های دکوری هستند. شمع‌ها تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارند. شما می‌توانید در خانه شمع‌های زیبا و شیک بسازید. از یک فنجان استفاده کنید. به این شکل که مقداری پارافین را در آن بریزید و شمع خود را بسازید.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

استفاده از آباژور طرح‌دار در اتاق خواب

هر خانه‌ای به یک آباژور نیاز دارد. اگر تا الان آباژور تهیه نکردید همین الان دست‌به‌کار شوید و خودتان یک آباژور بسازید. برای ساخت این آباژور میتوانید ازطرح‌های زیبا و شیک استفاده کنید. در انتها یک لامپ رنگی و زیبا را به آن اضافه کنید. حتما توجه داشته باشید که طرح انتخابی شما با دکور منزل در هماهنگی باشد.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

چیدمان کوسن‌های رنگی در مبلمان اتاق نشیمن

کوسن‌ها نقش بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل شما دارند. با ساخت کوسن‌های رنگی و شیک جذابیت خانه خود را دوچندان کنید. برای این کار می‌توانید تکه‌های پارچه را به هم وصل کرده و یک کوسن بسازید. از این کوسن‌ها تمامی فضاهای منزل می‌توانید استفاده کنید.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

تزیین اتاق خواب با گلدان‌های شیشه‌ای

آیا به دنبال ایده‌های ساده و دست ساز برای تزئین اتاق خود هستید؟ گلدان‌های شیشه‌ای زیبا را از بطری‌های بازیافتی بسازید. گلدان‌های خود را با گل‌های تازه مانند گل‌های داوودی پر کنید. نکات بیشتر در مورد تزیین گلدان را در مطلب گلدان‌های خود را زیبا و جذاب کنید بخوانید.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

استفاده از آویز دیواری کاموایی دست‌ساز، برای تزیین اتاق خواب

یک روش جالب و خلاق برای تزیین اتاق خواب شما سراغ داریم. می‌توانید با استفاده از چوب و نخ آویزهای دست‌ساز برای خود درست کنید. برای زیبایی بیشتر می‌توانید نخ‌هایی که دارای رنگ‌های متفاوتی هستند را به‌صورت متقارن ببندید. از این آویز می‌توانید در سایر فضاها مانند نشیمن نیز استفاده کنید.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

استفاده از شلف شش ضلعی چوبی برای استفاده از گیاهان خاص مثل کاکتوس

شلف‌ها جزو عناصری جذاب و زیبا در دکور منزل هستند. با استفاده از چوب و چسب چوب می‌توانید قفسه‌های منحصربه‌فرد بسازید. برای زیباتر کردن کار خود می‌توانید چوب‌ها را به هم بچسبانید و بعد با استفاده از گیاهان پر طراوت و کاکتوس‌ها فضای داخل شلف را پر کنید.

در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

برچسب ها: وسایل ، دکور ، دکوری ، جذاب ، خانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار