روایت ستاره استقلالی که با مرگش ۵نفر را نجات داد
کد خبر: ۲۴۲۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

روایت ستاره استقلالی که با مرگش ۵نفر را نجات داد

احمدرضا شاکر در سال ۹۶ در یک تصادف جان خود را از دست داد.
احمدرضا شاکر، بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال بود که در تیم جوانان این باشگاه توپ می زد. شاکر که دوست صمیمی مهدی قایدی ستاره سابق استقلال بود، در سال ۹۶ هنگام بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی، در جاده دچار سانحه رانندگی شد که قایدی در آن تصادف مصدوم شد و شاکر جانش را از دست داد.
 
روایت ستاره استقلالی که با مرگش ۵نفر را نجات داد
 
پس از آن اتفاق تلخ، خانواده شاکر بارها اعلام کردند که مهاجم استقلال را نمی بخشند و از او شکایت کردند. پس از آن هم صحبت هایی مبنی بر رای دادگاه علیه قایدی و محکومیت او به پرداخت دیه شاکر منتشر شد. حالا ۵ سال پس از آن واقعه، یک کاربر توییتری روایتی جالب از دیدار با پدر بازیکن فقید استقلال نوشته است:
 
روایت ستاره استقلالی که با مرگش ۵نفر را نجات داد
 
کاربری در توییتر در این باره نوشت: بوشهر اسنپ گرفتم با دوستم؛ بحث فوتبال شد که یهو راننده گفت احمدرضا شاکر میشناسی؟ گفتم آره همون که همراه مهدی قائدی تصادف کرد و فوت شد. گفت من بابای احمدرضام. هنگ کردم؛ گفت مهدی قائدی رو هیچوقت نمیبخشه ،و خوشحاله که اعضای بدن احمدرضا رو اهدا کردن و جون۵ نفر رو نجات دادن. با اجازه خودش عکسش رو گرفتم»
خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
واقعا بخشش در این جور مواقع خیلی سخت و جانفرساست اما اگه جای احمدرضا، مهدی رفته بود چی؟؟؟…..شما انتظار بخشش نداشتین؟…..به طور حتم این اتفاق دلخراش عمدی نبوده و هیچ کس راضی به وقوع این حادثه ی دلخراش نبوده، واقعا سوز دلتون تا ابد سرد شدنی نیس اما به خاطر روح احمدرضا هم که شده، مهدی رو هم که مثل پسرتونه ببخشین، اینم یکی مثل بچه ی خودتونه، راضی نباشین خیر زندگیشو نبینه که اگه بناست نبخشین و نارضایتیتون به همراهش باشه، چه سود از این زندگی؟؟؟
الهی لطف خدا مرهم دل سوخته تون باشه و اجر تحمل این مصیبتو ببرین.
آخرین اخبار