فستیوال ترسناک هندوها برای نوزادان تازه متولد شده
کد خبر: ۲۴۱۵۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 08    -    ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
زوج‌های بدون فرزند به امید باردار شدن مرتباً به معبد می‌آیند. اگر پس از آن بچه دار شوند، زوجین به مکان مقدس باز می‌گردند تا به عهد خود با الهه بهدراکالی عمل کنند و نوزادان خود را برای شرکت در جشنواره و ابراز قدردانی نشان دهند.

پشت پرده عکس‌های همه‌گیر سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک در اسکار: چه کسی و با چه دوربینی این عکس‌ها را گرفت؟«تابناک با تو» - نوزادان تازه متولد شده در طول یک آیین هندو‌ها در هندوستان توسط چند مرد بسته شده روی میله‌ها به هوا بلند شدند.این مراسم که به عنوان Thookkam شناخته می‌شود، هر ساله در معبد سری بهادراکالی در ایالت تامیل نادو برگزار می‌شود.

نوزادان در فستیوال هندو‌ها در آغوش مردانی که به میله‌ها بسته شده اند تا ارتفاع ۱۵ متری از زمین بلند می‌شوند. در ویدئوی منتشر شده صدای گریه نوزادان شنیده می‌شود و تماشاگران با رسیدن مردان به ارتفاع آن‌ها را تشویق می‌کنند. زوج‌های بدون فرزند به امید باردار شدن مرتباً به معبد می‌آیند. اگر پس از آن بچه دار شوند، زوجین به مکان مقدس باز می‌گردند تا به عهد خود با الهه بهدراکالی عمل کنند و نوزادان خود را برای شرکت در جشنواره و ابراز قدردانی نشان دهند. این جشنواره سالانه به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
6
انسانهای جاهل! طفلک اون نوزادها ،چقدر اذیت شدند!
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
خریت حد و مرز نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
عجب احمق هایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار