فورد برانکو ۶ چرخ معرفی شد
کد خبر: ۲۳۹۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
نسخه ۶ چرخ فورد برانکو، یک پیکاپ قدرتمند است که با نام «اسب سیاه»، توسط تیم تیونینگ آمریکایی Apocalypse (به معنای آخر الزمان) ساخته شده. در ادامه به مشخصات فنی، قیمت احتمالی و تاریخ عرضه آن نگاهی می‌اندازیم.

 نسخه ۶ چرخ فورد برانکو، یک پیکاپ قدرتمند است که با نام «اسب سیاه»، توسط تیم تیونینگ آمریکایی Apocalypse (به معنای آخر الزمان) ساخته شده. در ادامه به مشخصات فنی، قیمت احتمالی و تاریخ عرضه آن نگاهی می‌اندازیم.

تیم تیونینگ آمریکایی Apocalypse، در ساخت خودروهای سه محوره و ۶ چرخ آفرودی، مهارت بالایی دارد. جدیدترین محصول گاراژ این تیم، نسخه ۶ چرخ فورد برانکو است که «اسب سیاه» نام دارد و به زودی به بازار خواهد آمد.

فورد برانکو ۶ چرخ معرفی شد

معرفی فورد برانکو ۶ چرخ

برای ساخت این پیکاپ، شاسی اصلی برانکو به یک مدل درازتر تبدیل شده و با اضافه شدن یک دیفرانسیل جدید به محور سوم، قابلیت 6WD هم به این پیکاپ هدیه داده شده. اگر کمی دقت کنید، گلگیرهای پلاستیکی جدیدی را هم خواهید دید که به نسبت ابعاد قسمت عقبی برانکو، درازتر شده‌اند. با توجه به مقررات ایمنی، سازندگان ترجیح داده‌اند تا سقف «هارد تاپ» را در این نسخه استفاده کنند. هرچند که مدل‌های بدون سقف برانکو هم قابل خریداری هستند. سیستم تعلیق این نسخه، با کمی افزایش ارتفاع، تقریبا همان چیزی است که در مدل 4 چرخ دیده بودیم اما رینگ‌های آن با رینگ‌های برند «Fuel» جایگزین شده‌اند. این رینگ‌های آلومینیومی از مقاومت بالاتری برخوردارند و می‌توانند وزن بیشتری را تحمل کنند.

طرفداران این برند، معمولا به دیدن پیشرانه‌های قوی و پرحجم مانند دوج ۳۹۲ یا ۸ سیلندر هلکت، عادت کرده بودند. اما تیونر آمریکایی ترجیح داده است تا همان پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ فابریک را در زیر کاپوت نگه دارد. هرچند که به نظر می‌رسد بهبودهای مناسبی، در این پیشرانه اعمال شده باشد اما از اعداد اسب بخار و گشتاور دقیق، خبری در دست نیست. همچنین وقتی به داخل خودرو نگاه می‌کنیم، تریم چرم متفاوتی را هم خواهیم دید.

قیمت، تاریخ عرضه رسمی و شایعات دیگر

تیم تیونینگ Apocalypse، فعلا در مورد قیمت این پیکاپ، صحبتی نکرده است اما با توجه به قیمت محصولات مشابه، می‌توان مرز 275 هزار دلاری به بالا را به عنوان قیمت احتمالی آن در نظر گرفت. علاوه بر تمامی موارد و طبق اعلام رسمی سازنده، می‌توان انتظار داشت که تا فروردین سال آینده (آپریل 2022)، این خودرو را در سواحل فلوریدا مشاهده کنیم. گفته می‌شود که این تیونر، در حال حاضر برای تولید 4 نسخه از این خودرو، برنامه ریزی کرده است.

همچنین طبق شایعات شنیده شده، می‌توان گفت که طراحان فورد با الهام از این خودرو، قرار است نسخه سه محوره‌ی برانکو را هم در سبد محصولات فورد قرار دهند.

گجت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طراح آریسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
فقط آریسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار