تغییر دکوراسیون بهاری
کد خبر: ۲۳۸۷۷۶
تاریخ انتشار: 2022 March 07    -    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
با تغییر فصل و آمدن بهار گل‌ها در حال ظهور هستند و جهان دوباره رنگارنگ‌تر از قبل به نظر می‌رسد برای آغاز فصلی شاد و پرنعمت دردکوراسیون نیز بهتر است از طبیعت جذاب الهام بگیرید وقت آن رسیده است تا پارچه‌های سنگین و لوازم جانبی تیره را بیرون بیاورید و با اقلام سبک‌تر و روشن‌تر جایگزین کنید با ما با ایده‌های دکوراسیون بهاری همراه باشید….

تغییر دکوراسیون بهاری

تغییر دکوراسیون بهاری«تابناک با تو» - با تغییر فصل و آمدن بهار گل‌ها در حال ظهور هستند و جهان دوباره رنگارنگ‌تر از قبل به نظر می‌رسد برای آغاز فصلی شاد و پرنعمت دردکوراسیون نیز بهتر است از طبیعت جذاب الهام بگیرید وقت آن رسیده است تا پارچه‌های سنگین و لوازم جانبی تیره را بیرون بیاورید و با اقلام سبک‌تر و روشن‌تر جایگزین کنید با ما با ایده‌های دکوراسیون بهاری همراه باشید….

تغییر دکوراسیون بهاری

رنگ‌های روشن

بهار زمان تولد دوباره و تجدید دکوراسیون داخلی و خارجی منزل است، برخی از رنگ‌های تیره را که در زمستان بسیار گرم و دنج بوده با رنگ‌های روشن‌تر جایگزین کنید و شادابی و روشنی و رنگ‌های شاد و روشن را به دکوراسیون بیافزایید.

تغییر دکوراسیون بهاری

گل‌ها و گیاهان طبیعی

برای دکوراسیون بهاری از گل‌ها برای طراوت بخشیدن به سطوح و اتاق‌های ساده استفاده کنید استفاده از گل‌های طبیعی نمودی از بهار و شادابی است که می‌توانید در گلدان‌های کوچک بر روی میز‌ها یا لبه پنجره‌ها و یا کف زمین در گوشه‌های دنج از آن استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون بهاری

پارچه‌های سبک‌تر

پارچه‌های سنگین زمستانه مثل پشم، خز مصنوعی و ضخیم را کنار بگذارید و آن‌ها را با پارچه‌های سبک در رنگ‌های روشن و الگو‌ها و طرح‌های جذاب جایگزین کنید. این امر را می‌توانید برای روبالشی ها، کوسن، پرده و یا پارچه‌های رومبلی استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون بهاری

رنگ آمیزی اتاق‌ها

از تعطیلات آخر هفته خود استفاده کنید و با رنگ‌های جدید و شاد و یا با استفاده از طرح‌های رنگارنگ و گل‌های زیبا دیوار‌ها را نقاشی کنید این کار تغییر بسیار بی نظیر و چشمگیری در دکوراسیون ایجاد می‌کند و پویایی، طرح و رنگ را به فضا می‌افزاید برای اطمینان می‌توانید رنگ‌های مختلف را روی دیوار تست کنید و بعد برای کل دیوار‌ها رنگ مناسب را به کار ببرید.

تغییر دکوراسیون بهاری

تغییر دکوراسیون بهاری


تعویض پرده‌ها

برای دکوراسیون بهاری پارچه‌های سنگین خود را با پرده‌ها و سایه‌های رنگی و خنک‌تر جایگزین کنید نور را بیشتر وارد فضا نمایید و فرصتی برای باز کردن پنجره‌ها و استفاده از هوای خوب بهاری ایجاد کنید از تور‌ها استفاده کنید و در صورت مشرف بودن از زیر پرده‌ای برای گرفتن دید و محرمیت کمک بگیرید. نور علاوه بر شادابی و روح بخشی به فضا افسردگی را کاهش داده وجلوه بیشتری به رنگ‌ها می‌بخشد.

به روز رسانی اکسسوری‌ها

برای اقلام دکوری و اکسسوری‌ها در فصل بهار می‌توانید از شومینه که در این فصل غیر قابل استفاده است بهره گیرید و سعی کنید بعضی از لوازم جانبی سنگین خود را (مانند جعبه چوب تیره و شمعدان برنج) با گلدان‌های شیشه‌ای و اکسسوری‌های رنگی و شمع‌های دکوری و یا سبد‌های حصیری جایگزین کنید.

تغییر دکوراسیون بهاری

تغییر دکوراسیون بهاری

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار