لباس های زیبای عروس مخصوص خانوم های سایز بزرگ
کد خبر: ۲۳۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 07    -    ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، پیدا کردن لباسی که برخی از اندام‌های چاق ما را به زیبایی نمایش دهد، غیرممکن نیست.
لباس های زیبای عروس مخصوص خانوم های سایز بزرگ  بله! ممکن است که سایز شما 36 نباشد و با این وجود، بتوانید یک لباس عروسی زیبا و شیک به تن کنید. در اینجا، چند مدل به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید لباس عروسی‌تان می‌توانید از آنها الهام بگیرید.

می‌دانید اولین ماموریت یک لباس عروس، چیست؟ که شما با پوشیدن آن، این احساس را داشته باشید که زیباترین هستید و اندام شما، به هر شکلی که باشد، در آن لباس بی‌عیب و نقص جلوه کند.

برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، پیدا کردن لباسی که برخی از اندام‌های چاق ما را به زیبایی نمایش دهد، غیرممکن نیست. امروزه برندهایی چون Lambert Couture, Igigi ou Navabi، در صدد طراحی مدل‌هایی هستند که به همه افراد با هر اندامی که دارند، بیاید.

انتخاب یک لباس عروس با سایز بزرگ

ایده‌آل این است که پیراهنی کمرتنگی که ظاهر شما را ظریف‌تر می‌سازد، انتخاب کنید. از پوشیدن ژپون‌های آزاد یا خیلی تنگ، اجتناب کنید و به جای آن ژپون‌هایی را انتخاب کنید که از کمر به سمت پایین کمی گشاد می‌شود. در انتخاب لباس دکلته شک نکنید اما حواس‌تان باشد که لباس دکلته شما V شکل خیلی باز نباشد.
سعی کنید لباس‌تان ساده باشد و از انتخاب لباس‌هایی با زواید زیاد اجتناب کنید، زیرا چنین زوایدی، به ظاهر شما، حجم بیشتری اضافه می‌کند. پس، از لباس‌های خش‌خشی و چین چینی و ... خودداری ورزید. دانتل از تمامی این تزیینات، هم رمانتیک‌تر است و شیک‌تر. نیازی به گفتن نیست که کفش‌های پاشنه بلند برای شما ضروری است. چون شما را ظریف‌تر و کشیده‌تر می‌سازد.
به عنوان متعلقات هم می‌توانید از جواهرات ظریف استفاده کنید؛ در میان موهای‌تان، گل بگذارید و ... . در این مورد، آزاد هستید و می‌توانید انتخابی داشته باشید که آرزویش را دارید. و سرانجام این که یک چیز بسیار مهم را فراموش نکنید: اعتماد بنفس داشته باشید.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
چه خوشگلن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار