شغل باورنکردنی زنان در خطرناک‌ ترین جای جهان
کد خبر: ۲۳۶۹۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
جنگ خانمان سوز سریلانکا که ۲۵ سال طول کشید و حدود صد هزار کشته بر جای گذاشته ده سال است که به پایان رسیده است. یک دهه بعد از پایان این جنگ مین‌های زیرزمینی و کشف نشده جان بسیاری از مردم غیرنظامی را به مخاطره انداخته است. در این قسمت از جالبترین‌ها عکس‌هایی تاثیرگذار را مشاهده کنید.

تصاویری عجیب از شغل باورنکردنی زنان در خطرناک‌ ترین جای جهان

تصاویری عجیب از شغل باورنکردنی زنان در خطرناک‌ ترین جای جهانتابناک باتو ـــ ده سال پس از پایان جنگ داخلی در سریلانکا که ۲۵ سال طول کشیده هنوز هم مین‌های بر جای مانده از جنگ قربانی می‌گیرد.

جنگ خانمان سوز سریلانکا که ۲۵ سال طول کشید و حدود صد هزار کشته بر جای گذاشته ده سال است که به پایان رسیده است. یک دهه بعد از پایان این جنگ مین‌های زیرزمینی و کشف نشده جان بسیاری از مردم غیرنظامی را به مخاطره انداخته است. در این قسمت از جالبترین‌ها عکس‌هایی تاثیرگذار از خطرناک‌ترین جای جهان را مشاهده کنید.

شغل زنان در خطرناک‌ترین جای جهان

ده‌ها تن از زنان تامیل که بسیاری از آنان بیوه و از بازماندگان جنگ داخلی هستند با عضویت در یک سازمان غیردولتی تلاش می‌کنند تا یکی از بزرگترین مناطق مین گذاری شده در جهان را پاکسازی کنند.

در این سازمان زنانی کار می‌کنند که شوهر و یا بستگان خود را در جنگ داخلی سریلانکا از دست داده اند. برخی از آنان نیز دچار نقص عضو شده اند.

تاکنون بیش از ۳۱۰ هزار مین توسط این زنان کشف و خنثی شده است.

تصاویری عجیب از شغل باورنکردنی زنان در خطرناک‌ ترین جای جهان

سریلانکا

تصاویری عجیب از شغل باورنکردنی زنان در خطرناک‌ ترین جای جهان

خنثی کردن مین

تصاویری عجیب از شغل باورنکردنی زنان در خطرناک‌ ترین جای جهان

خطرناک‌ ترین جای دنیا

شغل عجیب و غریب این زن در دنیا

”سادیه” زن جهانگردی است که دنیا را برای خوردن غذا‌های عجیب، غیرعادی و حتی تهوع آور می‌گردد. او در وبلاگش از تجربه‌های غذایی متفاوتش می‌گوید که در نقاط مختلف دنیا امتحان کرده است.

سادیه این غذا‌های عجیب را خورده است: چشم گوسفند، آبگوشت خون گاو، حشره آبدزدک، رتیل، طوطی دریایی، شبه‌نهنگ تک‌شاخ، پای مرغ، نهنگ خام، و…خیلی غذا‌هایی که حتی نگاه کردن به آن حال ادم را بد میکند.

او در لابه لای گفته‌های خود از شغل خود و درآمد آن بسیار راضی است!

تصاویری عجیب از شغل باورنکردنی زنان در خطرناک‌ ترین جای جهان

منبع: نیک صالحی 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
8
14
کاش زنان ما هم کار و تلاش از خارجی ها را هم یاد می گرفتن و فقط الگوی انها مشتی هنرپیشه که فقط کارشان ارایش کردن و تفریح است نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
شما فقط این جنبه خانم ها رو میبینید پس اینهمه خانم که از صبح تا شب کار می کنند چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار