نسل جدید کلید و پریز مدرن و هالوژن لوکس با آنتیکو
کد خبر: ۲۳۶۶۷۶
تاریخ انتشار: 2022 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
bato-adv
bato-adv

زمانی که صحبت از کلید و پریز یا هالوژن می شود عموما تصورها انواع معمولی و کلی را که در بازار دیده اند به خاطر می آورند. به بیان ساده تر تصور بسیاری از ما از کلید و پریز یک چیز مستطیلی عموما سفید است که تنها برای خاموش یا روشن کردن لامپ و یا اتصال کابل برق مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ کاربری دیگری ندارد. اما امروز داستان کمی متفاوت تر شده است.

زمانی که از عناوینی مانند کلید و پریز مدرن یا هالوژن مدرن استفاده می کنیم صرفا به دنبال کارایی جدید یا عجیب و غریب آن نخواهیم بود. یعنی لزوما از کلید پریز اهرمی نمی توانیم این انتظار را داشته باشیم که جور دیگر این لامپ را روشن یا خاموش کند. در واقع زمانی که ما از مفهوم مدرن بودن صحبت می کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که نگاه ما به عنوان مصرف کننده به این محصول نیز باید مدرن باشد.

اگر ما صرفا از دید کارایی عمومی و معمولی این ابزارآلات به آن ها نگاه کنیم مسلما هیچ کلید و پریزی را نمی توانیم مدرن بدانیم. چرا که در نهایت همه این ابزارآلات در حال روشن یا خاموش کردن لامپ ها هستند. اما با کمی تغییر زاویه نگاه داستان متفاوت می شود.

کلید و پریز مدرن آنتیکو

کلید و پریز مدرن یا کلید پریز اهرمی و تغییر زاویه نگاه

همانطور که تا به اینجا بیان کردیم، یک کلید پریز اهرمی یا هالوژن مدرن زمانی کارایی خودش را نشان می دهد که اساسا مصرف کننده دیدگاه مدرنی به این موضوع داشته باشد. این مسئله ای است که برای برند مطرحی مانند آنتیکو اهمیت فراوانی دارد. در واقع آنتیکو سعی کرده است مدرن بودن را تعریف و آن را وارد فرهنگ مصرف کننده کند. به بیان ساده تر آنتکو برندی است که کلاس مصرف کننده را بالا برده و نوع دید جدیدتری به او داده است. در این نوع دید دکوراسیون اهمیت و کاربرد پیدا می کند. به بیان ساده تر در کنار روشن و خاموش کردن و یا انتقال روشنایی اساسا این وسایل می توانند کارایی دیگر و البته مهمی به نام دکوراسیون نیز داشته باشند. اینجاست که یکی از فرق های اساسی میان برند آنتیکو و سایر برندها ایجاد میشود.

کلید پریز لمسی و اهرمی

در واقع آنتیکو معتقد است که ابزارهایی مانند کلید و پریز منفعل نیستند و نقش مهمی در دکوراسیون بازی می کنند. به بیان ساده تر این وسایل خواسته یا ناخواسته جزئی از هارمونی دکوراسیون محسوب می شود. بنابراین در زاویه دید جدید و مدرن باید این ابزارها به نوعی طراحی شود که در این هارمونی قرار بگیرد و به آن قوام بدهد.

از این روست که کلید پریز مدرن آنتیکو و یا هالوژن های جدیدی که توسط این برند طراحی و تولید می شود می تواند سبک های دکوراسیون مهمی چون مدرن، لوکس، کلاسیک و .... را پوشش دهد. این دقیقا همان چیزی است که یک کاربر امروزی به آن نیاز دارد. کاربری که دید و نگاه مدرن یا لوکسی پیدا کرده نمی تواند در منزل یا محل کاری راحت باشد که از این نگاه دور باشد. آنتیکو این فرصت را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با یک تغییر زاویه دید، زندگی خودتان را زیباتر کنید.

هالوژن لوکس و مفهوم کارایی

اما فارغ از مفهوم مدرن بودن و مفاهیم دیگری مانند دکوراسیون و ... اساسا در نهایت هر وسیله ای باید کارایی اصلی خودش را داشته باشد. به بیان ساده تر هر وسیله ای باید بتواند نقش خودش را به خوبی ایفا کند. به بیان ساده تر نمی توان انتظار داشت که یک هالوژن یا کلید و پریز زیبایی و هارمونی خوبی در دکوراسیون ایجاد کنند اما کارایی عملی چندانی نداشته باشند یا مثلا ایمن نباشند.

این نکته مهمی است که برندهایی مانند آنتیکو به آن توجه زیادی کرده اند. محصولات متنوع برند آنتیکو مانند هالوژن لوکس و کلید پریز اهرمی از فناوری های روز دنیا مانند لگرند فرانسه پیروی کرده است. به بیان ساده تر شما در کنار دیدگاه مدرن این برند، اساسا با وسیله ای کار می کنید که بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. پس امنیت و کارایی بسیار خوبی می تواند برای شما داشته باشد.

هالوژن لوکس

شما از یک هالوژن چه انتظاری دارید؟ اساسی ترین کاری که هالوژن مدرن و لوکس و ... باید برای شما انجام دهد این است که پخش نور مناسبی در منطقه مورد نظر شما ایجاد کند و این پخش نور باید بدون هیچ خطر یا احتمالات غیر قابل پیش بینی دیگر باشد. همچنین نوع بخش نور ... نیز می تواند در این بین مهم باشد. این ها همان کارایی است که یک مصرف کننده به دنبال آن می گردد. اما فراموش نکنید که این کارایی در کنار نوع دیدگاه جدید یا دیدگاه مدرنی که در بالاتر به آن اشاره کردیم می تواند زندگی شما را زیباتر کند و به نوعی جلوه ای خاص به زندگی شما دهد. این همان چیزی است که آنتیکو برای شما می خواهد!

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv