ولنتاین چه روزی است؟
کد خبر: ۲۳۵۲۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 11    -    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
افراد با شنیدن نام ولنتاین، معمولا در ذهنشان رابطه‌هایی عاشقانه و یک شب رویایی و خاص تداعی می‌شود. روزی که آن را با خرس‌های قرمز رنگ بزرگ، شکلات، سورپرایز‌ها و کادو‌های خاصش می‌شناسند. البته روز ولنتاین صرفا مربوط به زوج‌های عاشق نمی‌شود و شما در روز ولنتاین می‌توانید به هر‌کسی که دوستش دارید...

ولنتاین چه روزی است؟

ولنتاین چه روزی است؟اختصاصی «تابناک با تو» - در روز ولنتاین کسانی که یکدیگر را دوست دارند، با دادن هدیه و گفتن جملات محبت‌آمیز به یکدیگر آن را جشن می‌گیرند. ولنتاین با وجود اصالت غربی آن، در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد.

افراد با شنیدن نام ولنتاین، معمولا در ذهنشان رابطه‌هایی عاشقانه و یک شب رویایی و خاص تداعی می‌شود. روزی که آن را با خرس‌های قرمز رنگ بزرگ، شکلات، سورپرایز‌ها و کادو‌های خاصش می‌شناسند. البته روز ولنتاین صرفا مربوط به زوج‌های عاشق نمی‌شود و شما در روز ولنتاین می‌توانید به هر‌کسی که دوستش دارید، مانند پدر، مادر، همسر، استاد و... هدیه بدهید و این روز را به او تبریک بگویید.

در این مقاله ابتدا به تاریخچه ولنتاین می‌پردازیم و پس از آن درباره تاریخ ولنتاین امسال، راهنمای خرید کادوی مناسب و معادل ایرانی ولنتاین صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

ولنتاین چیست؟ تاریخچه روز ولنتاین

برای تاریخچه پیدایش ولنتاین افسانه مشهوری وجود دارد. طبق این افسانه، امپراتور روم معتقد بود که مرد‌های جنگجوی مجرد، به‌دلیل عدم وابستگی به همسر و فرزند، عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد و به‌این‌ترتیب ازدواج را برای آن‌ها ممنوع اعلام کرد. در این بین کشیشی به نام «والنتین» به‌صورت مخفیانه این پسران جنگجو را به عقد دختران محبوبشان در‌می‌آورد.

امپراتور روم از این ماجرا با‌خبر می‌شود. والنتین را به زندان می‌اندازد و سپس در روز ۱۴ فوریه او را اعدام می‌کند. البته برخی منابع نیز می‌گویند که این کشیش در زندان نیز با دختر نابینای زندان‌بان آشنا می‌شود و به‌خاطر عشق سرشار والنتین به او، بینایی دختر بر‌می‌گردد.

ولنتاین چه روزی است؟

پس از اعدام والنتین در روز ۱۴ فوریه، او به‌عنوان نماد عشق شناخته شد. مردم دنیا هر سال در ۱۴ فوریه، روز عشق یا ولنتاین را محترم می‌شمارند. در این روز کسانی که یکدیگر را دوست دارند، با دادن هدیه‌های مختلف و گفتن جملات محبت آمیز به‌یکدیگر این روز مقدس را گرامی می‌دارند و بار دیگر عشق و علاقه خود را به یکدیگر یاد‌آور می‌شوند.

ولنتاین چه روزی است؟

۱۵ واقعیت جذاب روز ولنتاین

این جشن همیشه با شکلات و گل سرخ جشن گرفته نمی‌شده است. این مناسبت هر سال یکبار جشن گرفته می‌شود. اما روز ولنتاین چیزی فراتر از تعطیلات است و در واقع یک تاریخچه بسیار غنی دارد که قدمت آن به روم باستان برمی گردد! در سراسر ایالات متحده و سایر نقاط جهان، مردم تاریخ ۱۴ فوریه یا ۲۵ بهمن (۱۴۰۰) را با هدیه دادن همه چیز از شکلات قلبی طور و گل رز تا کارت‌های زیبا و هدیه‌های عاشقانه با عزیزان خود جشن می‌گیرند. اما این سنت‌های شیرین دقیقاً چگونه بوجود آمده اند؟

اگر قصد دارید امسال را با یک شام عاشقانه با شمع با پارتنر خود جشن بگیرید و البته بعد از آن تعداد زیادی دسر خوشمزه  داشته باشید، مطمئناً می‌توانید طرف مقابل خود را با این ۱۵ فکت جالب روز ولنتاین تحت تأثیر قرار دهید. این مجموعه از جمله جزئیات جذاب نحوه شروع این تعطیلات رمانتیک و حقایق جالب درباره است.

۱- ولنتاین ریشه‌های بسیار تیره‌ای دارد.

مورخان معتقدند روز ولنتاین در واقع در روم باستان به عنوان یک جشنواره باروری بت پرستانه به نام لوپرکالیا، با جشن اختصاص داده شده به فاونوس، خدای کشاورزی روم و بنیانگذاران رومی رومولوس و رموس آغاز شد. بر اساس History.com این روز با فعالیت‌هایی از جمله قربانی کردن حیوانات و شلاق زدن زنان با پوست حیوانات تا خونریزی آن‌ها جشن گرفته می‌شد و این نشان دهنده باروری آن‌ها بود.

۲- در دهه ۱۳۰۰ میلادی رسماً به تعطیلاتی مرتبط با عشق و عاشقی تبدیل شد.

تعطیلات مسیحی شد و دیگر هیچ حیوانی قربانی نمی‌شود. هنگامی که پاپ روم ژلاسیوس تاریخ ۱۴ فوریه را به طور رسمی “روز ولنتاین مقدس” اعلام کرد. این روز سپس با عشق همراه شد، زیرا بسیاری معتقد بودند که پرندگان فصل جفت گیری خود را از ۱۴ فوریه آغاز کردند.

۳- سنت ولنتاین (Saint Valentine) فقط یک نفر نبود.

در واقع، ممکن است این شخصیت دو یا سه نفر بوده باشد. اما رایج‌ترین “بنیانگذار” روز ولنتاین، سنت ولنتاین بود که از امپراتور کلادیوس دوم سرپیچی کرد. در آن زمان، کلاودیوس ازدواج را ممنوع کرده بود، زیرا فکر می‌کرد این امر موجب سرگرم شدن سربازان جوان می‌شود. ولنتاین کمی متفاوت احساس می‌کرد، او به طور غیرقانونی ازدواج زوجین را انجام داد تا اینکه گرفتار شد. پس از محکومیت وی به اعدام، زوج‌های جوان از سلول وی بازدید می‌کردند و به او گل و کارت می‌دادند؛ و روزی که او در حقیقت درگذشت چه روزی بود؟ بله ۱۴ فوریه!

اما در طول تاریخ چندین سنت ولنتاین وجود داشته است، از جمله یک اسقف و یک پاپ (وی فقط ۴۰ روز در سال ۸۲۷ قمری خدمت کرد).

۴- اولین کارت ولنتاین در قرن ۱۵ ارسال شد.

طبق گزارش History.com، قدیمی‌ترین سابقه ارسال کارت ولنتاین شعری بود که توسط یک دوک قرون وسطایی فرانسوی به نام چارلز برای همسرش در سال ۱۴۱۵ سروده شده است. چارلز این یادداشت شیرین را برای معشوق خود نوشت در حالی که در برج لندن زندانی بود فقط ۲۱ ساله بود. یکی از سطر‌های شعر او را می‌خواهید؟

“والنتین عزیزم، من از قبل به عشق مریض شده ام. ” Swoon

۵- تا دهه ۱۸۴۰ اولین کارت ولنتاین‌های تولید انبوه وجود نداشت.

مردم در طول قرن هفدهم شروع به تبادل کارت و نامه‌های دست نویس به عاشقان و دوستان خود کردند، اما در دهه ۱۸۴۰ بود که اولین کارت‌های روز ولنتاین در ایالات متحده به تولید انبوه رسید و توسط Esther A. Howland فروخته شد. هولند که به عنوان “مادر ولنتاین آمریکایی” شناخته می‌شود، تجارت کارت‌های روز ولنتاین در آمریکا شناخته می‌شود و از او بخاطر کارت‌های استادانه و استادانه ساخته شده با توری و روبان یاد می‌شود.

ولنتاین چه روزی است؟

۶- امروزه ولنتاین این یک تجارت بزرگ است. مرد‌ها تقریبا ۶ برابر زن‌ها برای این روز هزینه می‌کنند!

حدود ۵۵ درصد آمریکایی‌ها روز ولنتاین را جشن می‌گیرند و تخمین زده می‌شود که ۱۹.۶ میلیارد دلار در سال، از جمله بیش از ۱.۸ میلیارد دلار فقط برای آب نبات، هزینه کنند. امسال به طور خاص، مردان می‌گویند انتظار دارند ۳۳۸ دلار در روز ولنتاین هزینه کنند؛ و زنان؟ فقط ۶۴ دلار! آه این برابری زن و مرد کجاست پس؟!

۷- آمریکایی‌ها هر سال ۱۴۵ میلیون کارت روز ولنتاین ارسال می‌کنند؛

که بعد از کریسمس، ولنتاین به دومین عید بزرگ برای تبادل کارت تبریک تبدیل شده است! و چه شیرین، معلمان سالانه بیشترین کارت‌های روز ولنتاین را دریافت می‌کنند و پس از آن‌ها فرزندان، مادران و همسران قرار می‌گیرند. نیازی به گفتن نیست که ما از سال ۱۹۱۳، زمانی که هالمارک کارت‌ها اولین کارت ولنتاین خود را تولید کردند، فاصله زیادی داریم!

۸- و همچنین نزدیک به ۶۵۰ میلیون دلار برای هدایای حیوانات خانگی هزینه می‌شود.

سلام، دوستان پشمالو نیز به عشق احتیاج دارند! در حقیقت، بیش از ۵ میلیون خانوار آمریکایی سال گذشته به سگ‌های خانگی خود روز ولنتاین هدیه دادند و بیش از ۲ میلیون هدیه برای گربه‌های خود تحویل گرفتند. اما حتی اگر آمریکایی‌های بیشتری برای سگ‌های خود هدیه می‌خرند، مردم در واقع هزینه بیشتری برای بچه گربه‌های خانگی خود خرج می‌کنند. به طور متوسط ​​حدود ۹۶ دلار برای هر خانوار، در حالی که ۸۱ دلار برای سگ ها!

۹- جواهرات بیشترین هزینه را از بین هزینه‌های انجام شده در هدایایی ولنتاین دارند.

آب نبات و گل‌ها ممکن است رایج‌ترین هدیه روز ولنتاین باشد، اما طبق گفته فدراسیون ملی خرده فروشی، مقوله‌ای که ما برای ۱۴ فوریه بیشترین هزینه را می‌کنیم جواهرات است. با رقم عظیم ۴.۷ میلیارد دلار! دومین هدیه پرهزینه یک عصرانه با ۳.۷ میلیارد دلار است و پس از آن گل، لباس و سپس آب نبات است.

۱۰- اولین جعبه شکلات به شکل قلب در سال ۱۸۶۱ معرفی شد.

این اثر توسط ریچارد کادبری، پسر بنیانگذار کادبری، جان کادبری ایجاد شده است که برای افزایش فروش، بسته بندی شکلات را در جعبه‌های فانتزی آغاز کرد. وی در سال ۱۸۶۱ اولین جعبه شکلات به شکل قلب را برای V-Day معرفی کرد و امروز هر ساله بیش از ۳۶ میلیون جعبه شکلات به شکل قلب به فروش می‌رسد. یعنی ۵۸ میلیون پوند شکلات!

۱۱- شکلات‌های قلبی شروع خود را به عنوان قرص‌های لوزی پزشکی آغاز کردند.

به اندازه کافی عجیب، داستان شکلات‌های قبلی برای اولین بار از آنجا آغاز شد که یک داروساز بوستونی به نام اولیور چیس، دستگاهی را اختراع کرد که روش ساخت قرص‌های دارویی که برای گلودرد و سایر بیماری‌ها استفاده می‌شود را ساده می‌کند. نتیجه این کار اولین دستگاه تولید آبنبات در آمریکا بود، زیرا داروساز خیلی زود شروع به تغییر تمرکز خود از تهیه قرص به آب نبات کرد! چیس شرکت شیرینی سازی نیوانگلند یا Necco را تأسیس کرد و لوزی‌های آب نبات خیلی زود تبدیل به همان چیزی شدند که امروزه به عنوان ویفر‌های Necco می‌شناسیم.

۱۲- اما تنها در سال ۱۸۶۶ بود که ما برای اولین بار پیام‌های شیرین چاپ شده در قلب شکلاتی دریافت کردیم.

این برادر الیور، یعنی دانیل چیس بود که شروع به چاپ پیام‌های احساسی روی شکلات‌های قلبی کرد، گرچه این آب نبات‌ها از نسخه‌هایی که امروز داریم بزرگتر بودند و جمله‌ها و عبارات چاپ شده بسیار طولانی تری را در خود جای داده بودند. برخی از اولین پیام‌ها چه بود؟ “سفید پوش متأهل هستید و حق را انتخاب کرده اید” و “چقدر باید صبر کنیم؟ لطفا توجه کنید. ”

۱۳- سالانه بیش از ۸ میلیارد شکلات قلبی تولید می‌شود.

شرکت Necco مجبور است ساخت این شکلات‌ها را درست چند روز پس از ۱۴ فوریه آغاز کند تا زمان مناسبی برای روز ولنتاین داشته باشد. این تقریبا ۵۰ تُن شکلات در روز است! هر جعبه تقریبا ۴۵ جمله دارد – از جمله “عشق واقعی”، “مرا بغل کن” و “تو راک می‌کنی” –، اما می‌توانی متن‌های خود را نیز شخصی سازی کنی. اما اگر هنوز جعبه سال گذشته دارید نگران نباشید – ماندگاری آن‌ها پنج سال است.

۱۴- نزدیک به ۶ میلیون زوج در روز ولنتاین نامزد می‌شوند.

منظور این است که چه روزی برای پیشنهاد ازدواج بهتر از روزی است که به معنای واقعی کلمه به عشق و عاشقی اختصاص یابد؟ روز ولنتاین یکی از روز‌های محبوب برای طرح این سوال است، در ۱۴ فوریه ۶ میلیون زوج نامزد کرده اند؛ و طبق نتایج این نظرسنجی، روز ولنتاین بهترین روز سال برای پیشنهاد ازدواج است و از کسانی که رأی دادند ۴۰ ٪ مرد بودند!

۱۵- در سراسر دنیا به گونه‌ای متفاوت جشن گرفته می‌شود.

بسیاری از کشور‌های آمریکای لاتین تعطیلات را با نام el día de los enamorados (روز عاشقان) یا día del amor y la amistad (روز عشق و دوستی) می‌دانند. اگرچه در این روز زوجین با هم تبادل گل و شکلات می‌کنند، اما تمرکز تعطیلات نیز نشان دادن قدردانی از دوستان است!

معادل ایرانی ولنتاین

روز عشق ایران باستان که به سپندار‌مذگان مشهور است، تنها ۹ روز با ولنتاین امسال فاصله دارد. صحبت‌های زیادی درباره این موضوع وجود دارد که چرا بسیاری از افراد این جشن باستانی را فراموش کرده‌اند؛ ولی برای روز ولنتاین که ریشه فرنگی دارد، اینقدر اهمیت قائل می‌شوند.

روز عشق ایران باستان (سپندار‌مذگان) چیست؟

«سپندار مذ» به‌معنای فروتنی و عشق زمین و پسنوند «گان» به‌معنی جشن است

حدود دو هزار سال پیش از آن که نماد ولنتاین ظهور پیدا کند، قوم آریایی‌ها روزی را به‌عنوان روز عشق یا سپندار‌مذگان نامیدند. زرتشتیان در تقویم، پنجم اسفند ماه هر‌سال جشن سپندار‌مذگان را بر‌پا می‌کنند. واژه «سپندار‌مذ» لقب ملی زمین محسوب می‌شود و به‌معنای گسترش‌دهنده، فروتن و نماد عشق است. زمین افراد را بدون توجه به زشتی و زیبایی آن‌ها نگاه می‌کند و مثل مادری با‌محبت آن‌ها را در دامان خود پروش می‌دهد. پسوند «گان» نیز در لغت به‌معنی جشن است و از‌این‌رو «سپندار‌مذگان» به جشن روز زمین و عشق شناخته می‌شود.

ولنتاین چه روزی است؟

۸ کیک ولنتاینی خاص:

در اینجا چند نوع شیرینی و کیک ولنتاینی دو نفره و خانگی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

۱- کوکی ردولوت با کرم پنیری

کوکی یک نوع بیسکوئیت است که به راحتی در منزل می‌توانید آن را درست کنید. این کوکی قرمز رنگ خوشمزه برای ولنتاین انتخاب خوبی است.

۲- کاپ کیک ولنتاین قلبی

یکی از ایده‌های جالب و خاص برای روز ولنتاین گرفتن کیک ولنتاین است که به صورت قلب و قرمز رنگ در شیرینی فروشی موجود است. اما این کیک‌های خوشگل را در منزل نیز می‌توان درست کرد و به صورت کاپ کیک قلبی ولنتاینی یا کیک دو نفره برای این روز پخت.

رنگ کیک ولنتاین باید قرمز باشد. طرز درست کردن کیک ولنتاین بسیار ساده است و کافیه کمی زمان به آن اختصاص دهید تا از درست کردن آن در کنار بقیه کادو‌ها لذت ببرید. با کمترین مواد لازم و با صرف ۱ الی ۲ ساعت می‌توانید کیکی خوشمزه برای ولنتاین آماده و سرو کنید.

ولنتاین چه روزی است؟

۳- ژله سورپرایز قلبی

یکی دیگر از هیجان انگیزترین خوراکی‌های خوشمزه برای روز ولنتاین ژله سورپرایز قلبی است که برای این این روز انتخاب خوبی است. طرز تهیه ژله سورپرایز قلبی بسیار آسان و ساده است. کافی است با کمی ظرافت و گذاشتن وقت این ژله سورپرایز قلبی را درست کنید.

۴- شیرینی کوکی مخملی قلبی

یکی دیگر از شیرینی‌های ولنتاین که برای عید هم می‌توانید درست کنید شیرینی (کوکی) مخملی قلبی است. برای طرز تهیه شیرینی (کوکی) مخملی قلبی برای ولنتاین از موادی، چون کره، تخم مرغ، پودر قند، رنگ ژله‌ای قرمز و…. استفاده می‌کنیم.

۵- کیک ردولوت

این کیک به دلیل رنگ قرمزی که دارد برای ولنتاین مناسب است. این کیک مخملی انتخاب خوبی است تا روز ولنتاین این کیک را درست کرده و همسر و عشقتان را سورپرایز کنید.

 

۶- کیک طرح‌دار قلبی

این کیک برای ولنتاین ایده مناسبی است. این کیک از دو بخش خود کیک و دیگری کرم دکوری کیک که از دو رنگ صورتی و قرمز تشکیل شده است، درست می‌شود. برای طرز تهیه کیک طرح‌دار قلبی نیازی به فر نیست و با پف عالی می‌توانید برای ولنتاین این کیک را درست کنید.

۷- بیسکویت ولنتاین قلبی دورنگ

این مدل از بیکوست یا کوکی یه مدل بیسکویت ساده است که، چون ترکیبی از رنگ قرمز و دارای طرح راه راه و به شکل قلب هست برای مناسبت ولنتاین (روز عشق) انتخاب خیلی به‌جایی محسوب می‌شود.

۸- جار کیک ولنتاینی

جار کیک یک نوع کیک تکنفره است که در شیشه درست می‌شود و به کیک شیشه‌ای هم معروف است. برای طرز تهیه جار کیک می‌توانید از هر نوع کیکی از جمله ردولوت، شکلاتی و کاراملی استفاده کنید. کیک ساده اسفنجی هم بسیار مرسوم است و با تزیین خامه می‌توانید آن را زیباتر کنید.

ولنتاین چه روزی است؟

ولنتاین چی بخرم؟

برای روز ولنتاین کادو‌های زیادی هستند که می‌توانید آن‌ها را برای کسانی که دوستشان دارید تهیه کنید و برق خوشحالی را در چشم‌هایشان ببینید. ما برای کادوی روز ولنتاین ۱۰ پیشنهاد داریم که در ادامه آورده‌ایم.

گل رز

 

اولین گزینه خرید برای روز ولنتاین گل رز سرخ است که نماد عشق و محبت محسوب می‌شود. می‌توانید یک شاخه گل رز یا دسته‌های چند‌تایی آن را تهیه کنید و آن را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید. اگر شما به‌دنبال یک هدیه خاص به معشوقه خود هستید، گل‌های رز جاودان نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این گل‌ها در محفظه‌ای شیشه‌ای نگهداری می‌شوند، نیازی به آب دادن به آن‌ها نیست و تا سال‌های سال پژمرده نمی‌شوند.

عروسک

ولنتاین چه روزی است؟

خرس‌های تدی قرمز رنگ به‌عنوان یکی از مشهور‌ترین کادو‌های روز ولنتاین شناخته می‌شوند. این خرس‌ها در سایز‌های مختلفی در بازار وجود دارند تا افراد با سطوح در‌آمدی مختلف بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. عروسک‌هایی مثل تدی می‌توانند یکی از ماند‌گارترین کادوهای روز ولنتاین محسوب شوند.

شکلات

ولنتاین چه روزی است؟

شکلات نماد اصلی روز ولنتاین به شمار می‌رود. از سویی دیگر خوراکی محبوب خانم‌ها است و هدیه دادن آن در جعبه‌ای زیبا و تزئین شده می‌تواند باعث خوشحالی آن‌ها شود. البته شما محدود به خرید شکلات نیستید و می‌توانید خوراکی‌های دیگری مانند پاستیل، لواشک‌های ترش و اسمارتیز نیز به سبدهدیه ولنتاین خود اضافه کنید.

محصولات آرایشی

 

لوازم آرایشی همیشه یکی از خرید‌های اصلی خانم‌ها محسوب می‌شوند. با خرید لوازم آرایشی برای خانم‌ها در روز ولنتاین، می‌توانید دلشان را به دست آورید. عطر و ادکلن نیز همیشه در دسته‌ هدیه‌های شیک قرار دارند و در مناسبت‌های مختلف مانند ولنتاین می‌توانند انتخاب خوبی باشند. البته در خرید عطر و ادکلن باید توجه کنید که آن‌ها را مطابق سلیقه و روحیات طرف مقابل خریداری کنید.

زیورآلات و جواهرات

 

با خرید زیورآلات و جواهرات در روز ولنتاین برای محبوبتان، می‌تواند خوشحالی دو چندانی را در چهره او ببینید. در مراسم‌های مختلف همیشه زیور آلات و جواهرات حرف اول را می‌زنند. شما متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید جواهرات و زیورآلاتی برای محبوب خود تهیه کنید. این زیورآلات و جواهرات شامل دستبند‌های چرمی، انواع ست‌های مجلسی نقره، طلا، برلیان و غیره هستند.

دعوت به یک کافه یا رستوران

در روز ولنتاین دعوت به یک کافی شاپ یا رستوران و خوردن شام در کنار کسی که دوستش دارید، می‌تواند یکی از به‌یادماندنی‌ترین شب‌های زندگی شما را رقم بزند. بهتر است انتخاب مکان مناسب را به عهده خودش بگذارید یا او را در شب ولنتاین با دعوت به یک رستوران رویایی شگفت‌زده کنید.

لباس‌های ست

ولنتاین چه روزی است؟

این روزها در بازار پوشاک، استفاده از لباس‌های ست بسیار داغ شده است و افراد زیادی به‌دنبال تهیه آن هستند. شما می‌توانید عکس دو نفره خودتان را روی تیشرت چاپ کنید و در روز ولنتاین به محبوب خود هدیه بدهید.

ماگ

ولنتاین چه روزی است؟

این روز‌ها افراد زیادی برای مناسبت‌های مختلف، ماگ‌های سفارشی به یکدیگر هدیه می‌دهند. ماگ‌ها در انواع نقاشی شده با گچ، حرارتی و تصویری وجود دارند که کادوی خاصی برای روز ولنتاین محسوب می‌شوند.

دفتر خاطرات عاشقانه

 

اگر محبوب شما به نوشتن علاقه‌ دارد، خرید دفتر خاطرات با طرح‌های عاشقانه خاص، گزینه مناسبی برای کادوی ولنتاین است. اگر کمی خلاق باشید، می‌توانید خاطره روز اول آشنایی خود را داخل آن بنویسید و تعدادی از عکس‌های یادگاری خود را داخل آن بچسبانید و با این کادو ساده و ارزان قیمت، دل محبوبتان را به دست آورید.

قاب عکس

ولنتاین چه روزی است؟

لحظه‌های زیبای دو نفره خودتان را در قاب عکس ثبت کنید و آن را به محبوبتان هدیه دهید. همچنین می‌توانید به‌جای عکس، سفارش طراحی یا نقاشی چهره بدهید تا خاص بودن این هدیه بیشتر در چشم او جلوه کند. قاب عکس‌های سه بعدی نیز انتخاب خاص دیگری برای کادو دادن در این روز است.

جمع‌بندی

در این مقاله درباره تاریخچه ولنتاین صحبت کردیم، برای خرید کادوی مناسب پیشنهادهایی دادیم و به شما یادآور شدیم در تمدن گذشته ما نیز روز عشق وجود داشته است و سعی کنیم بیش از پیش به آیین‌های سنتی خودمان توجه داشته باشیم. 

برچسب ها: ولنتاین ، عاشقانه ، عشق ، قرمز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
9
27
تو اكثر كشورهاي جهان براي شادي مردم بهانه هاي زيادي وجود داره كه كاسبي ها فعال بشه و مردم شاد باشن مثل ولنتاين ،هالووين،عيد شكرگزاري ،كريسمس ووووو ،ولي تو مملكت ما فقط گريه و عزاداري .اونوقت ميپرسن چرا مردم عصبي و افسرده هستند؟؟!!واقعاً كه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
3
15
مرد و زن بدون شناخت ازواج میکنند این دلیل آمار بالای طلاق است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
3
13
شاد کردن به هر اسم وفرهنگی که باشه خوبه فرقی نمی کنه جشن ولنتاین باشه یا جشن سپندار‌مذگان یا هر اسم دیگه مردم افسرده وعصبی هستند هر چی با هر عنوانی که باعث شادی بشه عالی خوب وقابل احترامه
ولی حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
6
0
مزخرفترین بهانه
زشت ترینر روز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
6
1
ولنتاین مارو بیچاره وکرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار