پسر جوان دستور تیرباران خانواده‌اش را داد
کد خبر: ۲۳۴۴۴۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 19    -    ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
عاملان قتل زوج میانسال در محله فرخی‌سیستانی زاهدان دستگیر شد.
ماجرای قتل زوج میانسال که با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند با اعتراف بستگان قربانیان و دستگیری قاتل اجیرشده ۱۲ساعت پس از جنایت فاش شد.
 
ساعت ‌۲۲‌و‌۲۰‌دقیقه شامگاه یکشنبه ۲۶دی امسال‌، صدای شلیک گلوله سکوت محله فرخی‌سیستانی شهر زاهدن در استان سیستان‌وبلوچستان را شکست.
 
اهالی سراسیمه به خیابان‌آمده و وقتی رد صدا را گرفتند به خانه سه‌طبقه‌ یکی از اهالی به نام جمشید کلانتری رسیدند و وقتی وارد خانه شدند، دیدند بچه‌هایش گریه می‌کنند و فریاد می‌زنند که پدرو مادرمان را کشتند، با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدند.
 
شلیک 32‌ تیر برای انتقام در زاهدان
جمشید ۵۷ساله و همسر ۵۱ ساله‌اش براثر اصابت گلوله به سروصورت‌شان به قتل رسیده و اجساد آن دو به فاصله کمی از یکدیگر در اتاق نشیمن مقابل چشمان فرزندانشان افتاده بود.
 
به عروس جوان خانواده نیز تیرهایی شلیک‌ و زخمی شده بود. همسایه‌ها به پلیس و اورژانس خبر دادند و آنها به محل آمدند. اجساد به پزشکی‌قانونی و عروس‌جوان به بیمارستان منتقل شد. ماموران به تحقیق از سه فرزند مقتولان پرداختند که  معلوم شد مردی با لباس محلی و مسلح به قصد سرقت طلا وارد خانه‌شان‌شده و دست به این جنایت‌زده اما ناکام مانده و فرار کرده است.
 
پسر جوان دستور تیرباران خانواده‌اش را داد
 
‌احسان که در این حادثه دایی و زن‌دایی‌اش را از دست‌داده و سوگوار آنهاست‌ به خبرنگار جام‌جم گفت: دایی‌ام چند سال قبل بازنشسته شده بود. پسردایی‌ام هم ازدواج‌کرده بود. دایی و زن‌دایی‌ام همراه دو دختر جوانشان در این خانه زندگی می‌کردند. آن شب پسر و عروس خانواده شام به خانه آنها رفته و مهمان‌شان بودند.
 
آن‌طور که شنیدم آن‌شب، مشغول خوردن غذا بودند که ناگهان متوجه بازوبسته‌شدن در ورودی خانه‌شان در طبقه دوم و متوجه حضور مرد غریبه‌ای در خانه‌شان شدند. او لباس محلی به تن داشت و سر و صورتش را با شال بسته و کلاشینکف هم زیر شالش پنهان کرده بود. با نزدیک‌شدن به خانواده دایی‌ام سلاح را بیرون کشید‌، سمتشان گرفت و با تهدید از آنها خواست هرچه طلا در خانه دارند به او بدهند.
 
‌وی ادامه داد: اعضای خانواده هر چه به مرد مهاجم گفتند‌ طلایی همراه ندارند و چیزی در خانه نیست او توجهی نکرد و شروع به تیراندازی سمت آنها کرده بود. دختر دایی‌هایم در اتاق را قفل‌کرده بودند که مهاجم وارد نشود.
 
‌وی گفت: قاتل مسلح ، تیرهایی سمت اتاقی که دختردایی‌هایم پنهان شده بود شلیک می‌کند‌ اما در باز نمی‌شود و آنها زنده می‌مانند. قاتل مسلح ۳۲تیر در این ماجرا شلیک و باعث مرگ دایی‌ و زن‌دایی‌ام شد. بعد از آن او با دیدن سوئیچ خودروی پژوپارس دایی‌ام آن‌را برداشته و سوار آن‌شده و به سرعت فرار می‌کند.  
 
پس از این جنایت و با توجه به حساسیت ماجرا، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی زیرنظر سرهنگ‌ابراهیم ملاشاهی رئیس‌پلیس آگاهی استان سیستان‌و‌بلوچستان تحقیقات در‌این‌باره را آغاز کردند. تیم جنایی با بررسی صحنه متوجه شدند که ردپای یک آشنا در این جنایت وجود دارد و قاتل با کمک او توانسته وارد خانه شود. از سوی دیگر تیم‌جنایی دریافتند که ماجرای سرقت نیز ساختگی و برای رد گم‌کردن‌ بوده و به احتمال زیاد این زوج قربانی انتقامی کور شده‌اند.
 
با تحقیق از خانواده قربانیان مشخص شد، مرد میانسال سال‌ها قبل پس از فوت همسر اولش با زنی آشنا‌شده و با او ازدواج کرده بود.
 
در ادامه با کشف این سرنخ‌ها یکی از بستگان مقتول دستگیر شد که او اعتراف کرد برای انتقام، مردی را اجیر کردم که او پس از ورود به خانه همه را به رگبار بست و این جنایت را رقم زد.
 
بعد از این اعتراف، عامل‌اصلی جنایت در میرجاوه شناسایی‌ و تیمی از کارآگاهان راهی آنجاشده و او را در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند. خودروی پرشیای سرقتی از خانه قربانیان نیز پیدا شد. متهم در بازجویی‌ها به این دو جنایت اعتراف کرد و گفت: یکی از بستگان نزدیک خانواده برای اجرای این جنایت قول ۵۰۰میلیون تومان به من داده و ۱۰۰میلیون تومان آن را ابتدا پرداخت کرد. براساس نقشه طوری وانمود کردم که انگیزه قتل‌ها سرقت است.
 
سرداراحمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان دراین‌باره گفت: پس از وقوع این جنایت‌، تحقیقات آغاز و کارآگاهان در زمانی کوتاه توانستند با دستگیری و اعتراف یکی از بستگان مقتولان، عامل‌اصلی را عملیاتی دستگیر کنند تا راز این جنایت فاش شود.
 
وی ادامه داد: متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات درباره ادعاهای آنها ادامه دارد.
جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
28
بابت انتقام چی؟ میشه مشخص تر بنویسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
9
پناه بر خدا
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
4
بخاطر ۵۰۰ میلیون ادم میکشند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
مگه تو ایران زندگی نمی کنی بخاطر پانصد هزار و حتی کمترم آدم میکشن
kia
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
14
در تیتر نوشته پسر جوان خاناده عامذ جنایت بوده ولی در متن خبر هیچ صحبتی نکرده....من که سر در نیاوردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
2
برای اینکه سارقین نتوانند وارد منازل شوند که همچین کارهایی بکندد باید هر نوع قفل یا دربی که میگیرد ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه وگرنه کلاهبرداریه اگر به اسم ضد سرقت معرفی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
1
11
من اگه بخوام از این مملکت فرار کنم بابت گرانی نیست
به خاطر سانسور هست
سانسور فیلم و سریال
سانسور فوتبال
سانسور کتاب
سانسور خبر و...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
تو رو خدا فرار نکن
ناشناس
| |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خوب راست میگه واقعا
تیتر خبر گفته پسر خانواده
تو متن خبر گفته یکی از بستگان
نفهمیدیم بچه ها یعنی اون پسر و دو تا دختر از کدوم زن هستن ؟
برای انتقام چی ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار