کلاهبرداری ساندویچی شگرد جدید با برانگیختن احساسات
کد خبر: ۲۳۳۶۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 10    -    ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
از روش‌های جدید استفاده می‌کنند و نمی‌توانید فکرش را کنید که از طریق ساندویچ ماهیانه ۳۰ میلیون تومان کلاهبرداری می‌کنند!
 کلاهبرداری دیگر یک مرد خوش تیپ و سر زبان‌دار لازم ندارد. هر روز شیوه‌ای جدید از کلاهبرداری رو می‌شود که آدم از این روش‌ها انگشت بر دهان می‌ماند. در سال‌های گذشته نهایت کلاهبرداری‌ها در حوزه خودرو، مسکن، ارز و طلا و معاملات دیگر بود، اما امروز کلاهبرداران با روش‌های مختلف و جدیدی دست به کلاهبرداری از مردم می‌زنند، کلاهبرداری‌هایی که به خاطر ارزش کم مبلغ کلاهبرداری، فرد به دنبال شکایت و پیگیری نمی‌رود.
 
کلاهبرداری ساندویچی شگرد جدید با برانگیختن احساسات
 
در جدیدترین روش کلاهبرداری که در مناطق مختلفی در تهران رخ می‌دهد و اولین بار در معروف‌ترین ساندویچی میدان پالیزی تهران رخ داد، کلاهبرداران با استخدام یک زن و برانگیختن احساساسات مردمی که برای غذا خوردن آمده‌اند، از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند. در این روش زن جوان با نزدیک شدن به مردان از آن‌ها می‌خواهد به دلیل اینکه گرسنه است برای او ساندویچ بخرند. مردان نیز از روی ترحم یا کار خیر این کار را انجام داده و پول یک ساندویچ را پرداخت می‌کنند، اما ساندویچی در کار نیست و شب بخشی از پول حاصل از این کار به آن زن پرداخت و بخشی دیگر را صاحب مغازه برای خود بر می‌دارد.
 
زن کلاهبردار گاهی در محل آن ساندویچی از سوی برخی مشتریان شناسایی می‌شود و برای اینکه نشان دهد نیازمند است، به ساندویچی‌های اطراف می‌رود و در آنجا ساندویچ واقعی می‌گیرد تا شک افراد را برطرف کند. در همین حال بررسی‌ها نشان می‌دهد کلاهبرداران فقط در یک مغازه معروف روزی یک میلیون تومان از این روش کلاهبرداری می‌کنند و ماهیانه از احساسات مردم حداقل ۳۰ میلیون تومان در ماه کلاهبرداری می‌شود.
 
 به نظر می‌رسد تا پیگیری و برخورد پلیس با این کلاهبرداران بهترین روش این است که افراد خود مراقب این نوع کلاهبرداری باشند و بعد از پرداخت پول حتما ساندویچ را تحویل گرفته و بعد از آن حتما از خوردن ساندویچ مطمئن شوند، در غیر این صورت وجه را از صاحب مغازه پس گیرند.
جامعه24
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
46
بخدا کاری کردن که اگه کسی واقعا نیازمند باشه هم کسی کمکش نکنه از ترس اینکه داره کلاهبرداری میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
9
در همه سوپری های شهر هم بچه ها ایستاده اند وخاله حاله گویان می خواهند براشان چیزی بخری (نان) وقتی هم می ری داخل چند تکه بر می دارنذ که حساب کنی حذاقل50 تومان می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
4
در محله متمول نشین تهران.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
0
ا.... پس کلاه برداری بود؟ 30 تومن کارت کشیدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار