پدر فرزندکش به قتل دختربچه ۲ ساله اعتراف کرد
کد خبر: ۲۳۲۵۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 29    -    ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
bato-adv
bato-adv
سرهنگ الیاس تازیکه در گفتگو با خبرنگار رکنا از گلستان اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک دختر بچه ۲ ساله در بیمارستان علی آباد کتول، ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.
سرهنگ الیاس تازیکه در گفت و گو با خبرنگار رکنا از گلستان اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک دختر بچه ۲ ساله در بیمارستان علی آباد کتول، ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور پلیس جسد کودک برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تحویل که بعد از معاینات لازم مشخص شد دختر بچه بدلیل ضرب و جرح فوت کرده است.
 
قتل کودک 2 ساله به دست پدر
فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: اقدامات تخصصی ماموران در این راستا آغاز و مشخص شد ناپدری این کودک شب قبل وی را مورد ضرب و جرح شدید قرار داده و مانع از انتقال کودک به بیمارستان شده که متاسفانه بر اثر آن دختر بچه فوت می کند.
 
سرهنگ تازیکه خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در مشهد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به ضرب و جرح و قتل کودک ۲ ساله اعتراف و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی با زنش عنوان کرد.
 
رکنا
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
7
منم ناپدری هستم والا اگر دخترم خار به پاش بره دردش رو من میکشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
8
من در حسرت داشتن یک دختر میسوزم و اونوقت...
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv